elskan 1 Skrevet 3. Maj, 2020 (edited) Er det nogen i dette forum der ved hvordan de udenlandske piger gør for at få lov til at rejse til danmark i disse coronatider Redigeret 3. Maj, 2020 af elskan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 3. Maj, 2020 elskan skrev, for 30 minutter siden: Er det nogen i dette forum der ved hvordan de udenlandske piger gør for at få lov til at rejse til danmark i disse coronatider Har selv tænkt tanken, for meget tyder på, at der er en vis trafik ind i landet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1768 Skrevet 4. Maj, 2020 (edited) Der er et par steder ved den tyske grænse, hvor man frit kan køre frem og tilbage, hvis man altså kender disse veje. Så den kendte grænse er lukket hvor de andre er åbne. Det er Danmark i en nøddeskal Redigeret 4. Maj, 2020 af Angelina Angel 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Besnes mand 81 Skrevet 4. Maj, 2020 Angelina Angel skrev, for 2 timer siden: ...., hvor man frit kan køre frem og tilbage, ..... Og så vi nogle der betaler for at køre frem og tilbage sorry ku ikk la vær 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 923 Skrevet 4. Maj, 2020 elskan skrev, for 4 timer siden: Er det nogen i dette forum der ved hvordan de udenlandske piger gør for at få lov til at rejse til danmark i disse coronatider Hvis du siger du skal besøge din kæreste er det i dag “et anderkendelses værdigt formål”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 903 Skrevet 4. Maj, 2020 Angelina Angel skrev, for 3 timer siden: hvor man frit kan køre frem og tilbage, Nu ved jeg ikke hvad du kører med, men med bil kan du ikke køre over de små grænseovergange, for de er spærret. Til gengæld har alle EU-borgere med anderkendelses værdigt formål under hele Coronakrisen kunnet komme ind i landet. Det er ikke kun tømrere og murere, der har kunnet rejse til byggepladserne, det er også jordbærplukkere, rengøringsassistenter og alle med arbejde i Danmark, der har kunnet rejse i transit i Tyskland og ind i Danmark. Der er som bekendt ingen passagerflyvning, så de er kommet ind i landet via bil eller tog. Pudsigt så mange langbenede 21 årige storbarmede jordbærplukkere, der pt. kommer gennem grænsekontrollen. Jeg tror jeg vil tage på selvpluk i år . 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 4. Maj, 2020 Barske Rødskæg skrev, for 14 minutter siden: Pudsigt så mange langbenede 21 årige storbarmede jordbærplukkere, der pt. kommer gennem grænsekontrollen. Jeg tror jeg vil tage på selvpluk i år . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 4. Maj, 2020 Barske Rødskæg skrev, for 8 timer siden: Pudsigt så mange langbenede 21 årige storbarmede jordbærplukkere, der pt. kommer gennem grænsekontrollen. Jeg tror jeg vil tage på selvpluk i år Kongekommentar. *G* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 5. Maj, 2020 Naturligvis er det et anerkendelses værdigt formål at sutte pik. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 5. Maj, 2020 Visti-Vistisen skrev, for 7 minutter siden: Naturligvis er det et anerkendelses værdigt formål at sutte pik. 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 5. Maj, 2020 Det sjovt, jeg har siddet med samme tanke, om de havde fundet en smutvej, eller om de bare har holdt pause her i dk indtil de igen fik grønt lys eller følte sig trykke med, at gå igang igen En lille ulempe, er der. Nu blir der alt for mange søde piger at skulle vælge mellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 1002 Skrevet 6. Maj, 2020 (edited) Barske Rødskæg skrev, den 4.5.2020 at 06:02: Der er som bekendt ingen passagerflyvning, så de er kommet ind i landet via bil eller tog. Der er faktisk flere passagerfly og har været det hele tiden, bla wizzair ml Billund og Rumænien, men det ændrer jo ikke ved at de ved paskontrollen skal præsentere et anerkendelsesværdigt formål for ikke at blive sendt tilbage. Jeg er dog overrasket over at høre det er nok at sige man skal besøge sin kæreste. Redigeret 6. Maj, 2020 af Miza Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 6. Maj, 2020 Efter et vellykket thai besøg ikke langt fra grænsen tog jeg hjemturen via Grænsevejen. Hvis man vil over, er det den nemmeste sag i verden, på de ca. 20 km ind til Padborg, som jeg kørte, mødte jeg en politibil, og de afspærringer, der forhindrer biler i at passere, kan man blot spadsere uden om, når kysten er klar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 6. Maj, 2020 Jamen så er der vel ej så meget andet at gøre hvis det er tilfældet at de stadig kan komme ind i Landet med deres medbragte virus mv end at Mænd stopper besøg af disse udenlandske piger og endnu bedre støtter dansk økonomi, det bliver der helt klart brug for i fremtiden Så hellere i dag end i morgen, brug din sunde fornuft, den kommer du længst med, så Støt Danmark Nu! Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 6. Maj, 2020 Mon ikke man skal vise en ansættelseskontrakt (arbejde) eller en ordrebekræftelse (håndværker og lignende) for at blive lukket ind? Ellers kan enhver jo sige, at de kommer for at arbejde, selvom de i virkeligheden har lejet et sommerhus på vestkysten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 903 Skrevet 7. Maj, 2020 Liderbukken skrev, for 5 timer siden: Mon ikke man skal vise en ansættelseskontrakt (arbejde) eller en ordrebekræftelse (håndværker og lignende) for at blive lukket ind? Ellers kan enhver jo sige, at de kommer for at arbejde, selvom de i virkeligheden har lejet et sommerhus på vestkysten. Jo det skal man ganske givet. Nu er det jo nok ikke den sværeste ting i verden, at få en erklæring fra en arbejdsgiver. Det ses i hvert tilfælde tydeligt, med alle de erklæringer om arbejde, hvis folk har et lastbilkørekort. Så er der nemlig gratis kørekort på skolen. Så mon ikke en trængt arbejdsgiver tjener et par håndører eller et gratis knald på lidt erklæringer, eller måske ligefrem ansætter lidt rengøringshjælp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 903 Skrevet 7. Maj, 2020 Smørhulsbarnet skrev, den 4.5.2020 at 05:35: Hvis du siger du skal besøge din kæreste er det i dag “et anderkendelses værdigt formål”. Er det noget du har belæg for?. Jeg opfattede det som en morsomhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 923 Skrevet 7. Maj, 2020 Barske Rødskæg skrev, for 15 timer siden: Er det noget du har belæg for?. Jeg opfattede det som en morsomhed. Ja, sådan er reglerne nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 234 Skrevet 8. Maj, 2020 Smørhulsbarnet skrev, for 14 timer siden: Ja, sådan er reglerne nu. At være kærester er desværre ikke godt nok. Udenlandske ægtefæller og faste samlevere må efter de opdaterede retningslinjer komme ind i Danmark, men stadig ikke kærester: https://www.dr.dk/nyheder/politik/udenlandske-aegtefaeller-ma-igen-rejse-ind-i-danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 11. Juni, 2020 EU opfordrer til at grænserne åbnes i hele Europa.. Ylva Johansson, EU's svenske kommissær for indre anliggender, anbefaler i en udtalelse, at Danmark hurtigst muligt. "Mit budskab er, at I skal genåbne så hurtigt som muligt. Og vi anbefaler, at I allerede gør det fra på mandag (15 juni) lyder det fra Ylva Johansson, som fremhæver, at "coronasituationen i alle lande bliver bedre og bedre". Danskerne rynker dog på næsten af svenskerne. "Sverige har næsten 1000 nye positive tilfælde af corona om dagen (!) , og samtidig tester de væsentligt færre, end vi gør og har derfor større mørketal. Der er måske 20.000 smitsomme svenskere" siger lægen Christian Wejse,speciallæge i infektionssygdomme ved Aarhus Universitet og går dermed direkte imod EUs anbefalinger. Det er kun Mette, Kaare, Søren, Astrid og Magnus som kan sige god for en åbning for også de svenske GP'er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 11. Juni, 2020 Hvor der er vilje er der vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 13. Juni, 2020 elskan skrev, den 4.5.2020 at 01:17: Er det nogen i dette forum der ved hvordan de udenlandske piger gør for at få lov til at rejse til danmark i disse coronatider Dansk udseende passagerer i bil med danske plader bliver efter flere udsagn at dømme ikke allesammen tjekket på Øresundsbroen. Der er fri indrejse i Sverige ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 15. Juni, 2020 Nu må de svenske piger da snart komme til København.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 674 Skrevet 15. Juni, 2020 elskan skrev, den 4.5.2020 at 01:17: Er det nogen i dette forum der ved hvordan de udenlandske piger gør for at få lov til at rejse til danmark i disse coronatider Ja det fik jeg at vide hos en jeg har besøgt flere gange. Kunne dog ikke finde på og ligge svaret ud herinde og det håber jeg da heller ikke andre gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 15. Juni, 2020 dickens skrev, for 30 minutter siden: Ja det fik jeg at vide hos en jeg har besøgt flere gange. Kunne dog ikke finde på og ligge svaret ud herinde og det håber jeg da heller ikke andre gør. Hvorfor ikke? Jeg syntes det er under al kritik at der smugles piger ind i landet når der er lukket ned. For min skyld burde alle grænserne være bevogtet 27/7 sommeren over som minimum og alle bør tjekkes. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg