Hop til indhold
Pløkken

Gangbang odense

Recommended Posts

Guest Liderbasse

Kan også godkende. Seriøst arrangement og tøsen er mere end villig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan varmt anbefales!!

Hun er top dollar og elsker det tydeligvis. Får pik i røv, fisse samtidig

Godt arrangement og flinke folk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt at arrangementet i dag ikke blev til noget, og at ikke alle deltagerne ikke fik besked om aflysningen... Hvilket også skete i går, hvor det så blev rykket til i dag kl. 17. Derudover var der heller ikke nævnt noget i annoncen, der stadig var aktiv...

https://annoncelight.dk/showad/294873 

Vi var ihvertfald et par stykker der gik forgæves på adressen, hvor vi i stedet fik en god snak med en flink ældre odenseaner... Heldigvis blev det ikke alt for akavet, men vi må da indrømme at vi blev en smule overraskede da døren blev åbnet af en lille ældre mand.... Griner af det nu, men 160 km. i bil var jo spildt - også selvom Fyn er dejlig... I går nåede vi heldigvis kun til Aarup før vi fik besked, men i dag måtte vi så til Odense.

Vil stadigvæk anbefale, da jeg har mødt dem irl, men var det ikke tilfældet, så ville jeg i dag ha’ troet, at der var tale om en “troll”/fake annonce.

Håber da at det kan lade sig gøre en anden gang - jeg er fresh...

Redigeret af Capstano

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Beklager problemet igår, vi havde en aflysning fra pigen der skulle bruges søndag.
Beklager vi ikke fik sendt ordentligt besked ud, troede ikke vi havde fået sendt adresse ud til nogen omkring søndag. Den tager vi helt på vores skuldre!
Lige lidt begynder koks inden vi får en ordentligt måde at holde styr på de flere hundre mails man får ind med sådan en annonce.

Håber i nød pigen lørdag, hun var så vild med det.

Vi holder noget meget snart igen!

Hilsen
Untamed

Del dette indlæg


Link til indlæg
untamed skrev, for 48 minutter siden:

Hej

Beklager problemet igår, vi havde en aflysning fra pigen der skulle bruges søndag.
Beklager vi ikke fik sendt ordentligt besked ud, troede ikke vi havde fået sendt adresse ud til nogen omkring søndag. Den tager vi helt på vores skuldre!
Lige lidt begynder koks inden vi får en ordentligt måde at holde styr på de flere hundre mails man får ind med sådan en annonce.

Håber i nød pigen lørdag, hun var så vild med det.

Vi holder noget meget snart igen!

Hilsen
Untamed

Hej igen - ja og det er jo hvad der kan ske..., og vi tog det skam også med et smil :)

Okay fik at vide at det lørdag var rykket til søndag... men pyt nu med det...

Jeg ved udemærket at det kan være svært at få tingene til at mødes og holde styr på beskeder mm.

Men det lyder godt med et nyt arrangement - hvis jeg kan, så kommer jeg :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 55 minutter siden:

ja. det er jo svært og styrer det hele, når i osse har profil på scor.dk og slog det op der osse

Vi har ikke slået noget op om arrangement på scor :)

Blot lagt billede op af pigerne.

Der vil aldrig komme reklame for gang bang arrangement via scor grundet reglerne derinde. Alt vil enten foregå på snap, anonnce eller herinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...