Hop til indhold

Nogle der har besøgt Katja-Århus

Featured Replies

Skrevet

Hej Bandit

Ja hun ser flot ud!

Jeg har aldrig besøgt hende!

Og jeg er også lidt usikker, jeg mener der var en der for noget siden havde besøgt hende, og mente hun var noget kold og at det var ren forretning. Men det er nogle år soden, så det behøver ikke at være sådan.

Jeg hører gerne, hvis du besøger hende

Vh

Skrevet

Hej.

Vil høre om der er nogle af jer der har besøgt Katja:

http://www.voksenlisten.dk/katja-aarhus

Er hun oplevelsen/pengene værd?

Hun ser lækker ud på billederne.

Hej Bandit!

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge Katja, og det var en ok oplevelse. Jeg fik en omgang superfransk og sluttede af med at aflevere dråberne ud over hendes små fine bryster. Selvom hun ikke er en ung pige har hun en flot krop, og der er asiatisk træk over hende. Det foregik i hendes stue, med mig siddende på en stol og Katja på knæ foran mig. Stedet er 200% diskret ,,pænt og absolut rent. 500 for en superfransk er ok med hende ....

Skrevet
  • Author

Hej Bandit!

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge Katja, og det var en ok oplevelse. Jeg fik en omgang superfransk og sluttede af med at aflevere dråberne ud over hendes små fine bryster. Selvom hun ikke er en ung pige har hun en flot krop, og der er asiatisk træk over hende. Det foregik i hendes stue, med mig siddende på en stol og Katja på knæ foran mig. Stedet er 200% diskret ,,pænt og absolut rent. 500 for en superfransk er ok med hende ....

Tak for info. Så skal banditten barberes og et besøg arrangeres. :D

Skrevet

og der er asiatisk træk over hende.

Hun er halvt grønlænder, halvt dansker fortalte hun engang jeg chattede med hende.

Har dog ikke besøgt hende.

Skrevet

Jeg var på besøg hos hende for et års tid siden. Det var en god oplevelse og hvis det ikke var fordi hun holder til et stykke fra hvor jeg bor, havde jeg nok besøgt hende igen. Og som de andre skriver, har hun grønlandsk blod i årene. Men lever bestemt ikke op til fordommende om grønlændere i Danmark... ;)

Hun er på MSN Messengerm hvis der da er nogen der bruger den slags mere... [email protected]

Skrevet

Jeg var på besøg hos hende for et års tid siden. Det var en god oplevelse og hvis det ikke var fordi hun holder til et stykke fra hvor jeg bor, havde jeg nok besøgt hende igen. Og som de andre skriver, har hun grønlandsk blod i årene. Men lever bestemt ikke op til fordommende om grønlændere i Danmark... ;)

Hun er på MSN Messengerm hvis der da er nogen der bruger den slags mere... [email protected]

Mener hun er skiftet til Skype ... Bare Info :)

Skrevet

Mener hun er skiftet til Skype ... Bare Info :)

Hele MSN Messenger er skiftet til Skype.

Skype blev for et godt stykke tid siden købt af Microsoft og de er ved at lukke MSN helt ned og flytte det hele til Skype.

Sidst jeg opgraderede Messenger, gave Microsoft besked om at det nu var flyttet til Skype, så de installerende i stedet Skype og importerede automatisk alle kontakterne fra Messenger.

http://windows.microsoft.com/da-dk/mess ... r-to-skype

Messenger er flyttet til Skype

Messenger ophørte i april 2013, og på de fleste Mac- og Windows-operativsystemer findes eller understøttes det ikke længere. *

Du kan fortsætte med at foretage lyd- og videoopkald til dine kontakter på Skype og Facebook og sende chatbeskeder gratis – dine kontakter følger med, når du opdaterer til Skype og logger på med din Microsoft-konto.

Få mere at vide om Skype

Du kan finde oplysninger om at flytte fra Messenger til Skype på siden om Skype (siden er evt. på engelsk).

Du kan finde flere oplysninger om, hvordan du sender chatbeskeder med Skype på dit Windows-skrivebord, på siden om Skype-chatbeskeder (siden er evt. på engelsk).

Du kan finde oplysninger om, hvordan du ringer til dine kontakter med Skype fra dit Windows-skrivebord, på siden Skype–til–Skype-opkald (siden er evt. på engelsk).

* Hvis du har et tidligere Mac-operativsystem end OSX eller et tidligere Windows-operativsystem end Windows XP, kan du ikke opdatere til Skype. Messenger vil fortsat være tilgængelig på disse operativsystemer, indtil det ophører senere i 2013.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.