Hop til indhold
Guest nysgerrigfyr87

Nogen der kender???

Recommended Posts

Guest Niceboner

Sweetnhot kan klart anbefales :)

Redigeret af Niceboner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Niceboner skrev, den 8.5.2020 at 10:18:

Sweetnhot kan klart anbefales :)

Hvad er hun til?Hører hun ikke er sammen med en for under 2.000!

Liiige en kende for meget måske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Niceboner
Pikken 69 skrev, for 15 timer siden:

Hun er meget diskret og vil ikke omtales på EG, så send hende en besked :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 20 timer siden:

Jeg kan godt afkræfte det prisleje 

Hun er en at få derinde der er naturlig , ærlig og holder sine aftaler ...... hun tilbyder det meste og altid fantastisk at være i selskab med ......

tænker din  “ en kende for meget “ må stå for din egnen regning tænker ikke du kender hende , hvilket  så heller ikke berettiger din nedladende og uvidende kommentar om en af de mest ærlige piger jeg har mødt på SD i 5 år ........

Det størst problem for pigerne på SD er den hurdle af komplette nar røve  af mænd der ødelægger det for dem der vitterlig ønsker oplevelser derinde ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Molke skrev, for 17 timer siden:

Hun er en at få derinde der er naturlig , ærlig og holder sine aftaler ...... hun tilbyder det meste og altid fantastisk at være i selskab med ......

tænker din  “ en kende for meget “ må stå for din egnen regning tænker ikke du kender hende , hvilket  så heller ikke berettiger din nedladende og uvidende kommentar om en af de mest ærlige piger jeg har mødt på SD i 5 år ........

Det størst problem for pigerne på SD er den hurdle af komplette nar røve  af mænd der ødelægger det for dem der vitterlig ønsker oplevelser derinde ....

Tror vist du overfortolker en smule. Han kommenterer jo bare på hvad han synes er for meget. Det er der da ikke noget nedladende i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Molke skrev, for 19 timer siden:

For det første handler det overhovedet ikke om ærlighed.For det andet kan jeg bekræfte det prisleje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Niceboner skrev, den 11.5.2020 at 15:23:

Hun er meget diskret og vil ikke omtales på EG, så send hende en besked :)

Man bestemmer vel ikke selv om man vil omtales her på EG?;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Niceboner
Pikken 69 skrev, for 40 minutter siden:

Man bestemmer vel ikke selv om man vil omtales her på EG?;)

Nej, men der er noget, som hedder respekt for andre mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg ser det generelt 

Så er der meget få kvinder/piger der ønsker sig kommenteret eller belyst herinde , og ja. selvfølgelig må man skrive hvad med vil inden for rammerne med respekt og pli, problemet er bare de gode bekendtskaber og oplevelser tit forsvinder fra SD lige så hurtigt de bliver til et enme herind .... hvilket jeg syntes er synd 

på den anden side e er det da også rart at blive advaret om noget der ikke er tiden pg sine penge værd.....

så ja moral er godt , dobbelt moral ikke altid bedre .....

vi er bare alle forskellige og har hver sine behov, piger sætter en pris hvad de finder rimeligt , den kan man betale eller lade være ..... men syntes ikke det skal være en diskussion om hvad de forskellige er værd 

har man ikke råd , så kan man da bare lade være , usympatisk og særdeles småligt at “prutte” om priser i denne verden .....

men det er bare min mening om tingene......

der findes ligesom her for mænd også lukkede forrum for SD tøser hvor der advares for “dårlige “ mænd ... og hvor vi diskuteres .... Dette finder jeg egentlig heller ikke i orden , så det hos et SD besøg for nogle måneder siden , hvor hun lige så stolt viste siden og hvordan mænd var ratet , de fleste med billede fra SD og nøje beskrivelser .......

så kære “hulbrødre” 

vi skal alle opføre os ordentligt  og behandle hinanden med respekt, pli og seriøsitet .....  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...