Hop til indhold
Prikken

Hot❤️ Thai girl in⭐️Randers

Recommended Posts

Jackman skrev, for 11 minutter siden:

Hos Emmee er der ikke mange begrænsninger. ;)

Tak, lyder spændende, må prøves :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige netop hos Emme i fredags. Nej, der er ingen begrænsninger, men nøjedes med en hård massage. DET er hun osse god til. Efter 40 minutter var jeg helt færdig i ryg og ben! :-) Men det var tiltrængt! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 3 timer siden:

Var lige netop hos Emme i fredags. Nej, der er ingen begrænsninger, men nøjedes med en hård massage. DET er hun osse god til. Efter 40 minutter var jeg helt færdig i ryg og ben! :-) Men det var tiltrængt! ;-)

Massage er også godt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 4 timer siden:

Var lige netop hos Emme i fredags. Nej, der er ingen begrænsninger, men nøjedes med en hård massage. DET er hun osse god til. Efter 40 minutter var jeg helt færdig i ryg og ben! :-) Men det var tiltrængt! ;-)

Ligger klinikken nede i centrum?

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aathai skrev, for 13 timer siden:

Ikke mange begrænsninger, betyder det hun er til anal også?

Vil jeg også gerne vide :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aathai skrev, for 20 timer siden:

Ikke mange begrænsninger, betyder det hun er til anal også?

Ved det ikke, jeg har aldrig efterspurgt muligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 22 timer siden:

Ja, på Vester Kirkestræde ved domkirken.

Øh, nu har jeg godt nok meldt mig ud af Folkeforeningen Virkelighedsflugt", men domkirke i Randers?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 16 minutter siden:

Øh, nu har jeg godt nok meldt mig ud af Folkeforeningen Virkelighedsflugt", men domkirke i Randers?

Whatever - den største kirke, Sct Mortens, der står på....You've guessed it!! På Kirketorvet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Jeg besøgte Emmee i sidste uge, var egentlig bare ude efter massage, men blev fristet over evne da jeg først stod der :P

Hun er en pæn pige, flotte bryster med en lille topmave, og massagen var godkendt. 
MEN fortsættelsen var super :D efter lidt pirring og lækkert blowjob og så i 69 hvor jeg viste interesse for 2’eren endte hun med at vende sig i rewerse cowgirl, dejlig stram og våd, uden varsel.... lettede hun sin lækre numse og så fik hun den store tur analt i flere stillinger. Endte med at komme i munden på hende, lige efter min bog :x

Gentagelse 100% næste gang turen går til Randers

/Valderrama

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om der er flere piger i klinikken i øjeblikket jeg skrev til dem i går for at få en tid om formiddagen, det kunne jeg godt få men da jeg skrev at jeg ønskede fuld pakke, fik jeg besked om at der var en pige der kunne det om eftermiddagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jackman skrev, den 3.5.2020 at 13:08:

Hos Emmee er der ikke mange begrænsninger. ;)

Wau en thai pige med så store barm  det er ikke det man  plejer at se hos dem har hun også en lækker fyldig bagdel ?  men tak for jeres oplysninger gode kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været der i dag det var en pige der hed Anda omkring de 50 ikke ret stor men pæne store bryster og en pæn slank figur, hun gav en hård massage ikke nogen pirring undervejs som ved Emme, da hun var færdig med forsiden smed hun tøjet kom gummi på og gik i en 69 er til jeg kom, ikke som med Emme hvor hun sutter uden gummi til roden ind til man sprøjter i halsen. Da jeg var færdig kom Emme ind hun gav ikke fuld pakke pt. men lovede mig det næste gang (kan være at hun havde det røde)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho
Jyskpik skrev, for 48 minutter siden:

Har lige været der i dag det var en pige der hed Anda omkring de 50 ikke ret stor men pæne store bryster og en pæn slank figur, hun gav en hård massage ikke nogen pirring undervejs som ved Emme, da hun var færdig med forsiden smed hun tøjet kom gummi på og gik i en 69 er til jeg kom, ikke som med Emme hvor hun sutter uden gummi til roden ind til man sprøjter i halsen. Da jeg var færdig kom Emme ind hun gav ikke fuld pakke pt. men lovede mig det næste gang (kan være at hun havde det røde)

Havde Anda stor tatovering? Så måske hende der var hos Baangawn St. Voldgade i Randers 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho
Jyskpik skrev, for 20 timer siden:

Ja hun havde en kæmpe tatovering på ryggen og skuldren

Ja så er det sikkert hende, sød dame ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, den 26.5.2020 at 11:47:

Jeg besøgte Emmee i sidste uge, var egentlig bare ude efter massage, men blev fristet over evne da jeg først stod der :P

Hun er en pæn pige, flotte bryster med en lille topmave, og massagen var godkendt. 
MEN fortsættelsen var super :D efter lidt pirring og lækkert blowjob og så i 69 hvor jeg viste interesse for 2’eren endte hun med at vende sig i rewerse cowgirl, dejlig stram og våd, uden varsel.... lettede hun sin lækre numse og så fik hun den store tur analt i flere stillinger. Endte med at komme i munden på hende, lige efter min bog :x

Gentagelse 100% næste gang turen går til Randers

/Valderrama

Lyder spændende. Er hun glatbarberet som de fleste eller hvordan så det ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
nylonstrømpen skrev, for 2 timer siden:

Lyder spændende. Er hun glatbarberet som de fleste eller hvordan så det ud?

Det var hun :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...