Hop til indhold

Sikker Sex

Featured Replies

Skrevet

Emnet Sikker Sex har sikkert været debatteret tidligere, men jeg har ikke kunne finde en tråd med emnet. 

Alt samvær med andre menneske udgør en risiko og jo tættere jo større risiko også hvis vi ser bort fra den aktuelle Corona tid. 

Hvad er for jeg sikker sex, det vil sige hvor er jeres grænse for den risiko I vil tage i kontakten med andre mennesker?

Lad mig selv lægge for

pige skal være renlig, passe på sig selv, pæne ( velholdte) tænder, ikke for voldsom sminke, ikke overdreven brug af parfume (dækker det for manglende vask?) og der skal være god kemi

så er min grænse ved sex og anal sex uden kondom

dvs bj og anden leg uden kondom

at mange piger ikke tilbyder feks bj uden kondom eller dybe kys i menuen eller ved de første par besøg forstår jeg godt

andet og afledte spørgsmål

når der står sikker sex i pigernes annonce er det entydigt at al sex er med kondom eller har det forskellig betydning fra pige til pige?

god søndag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.