Hop til indhold
Liverpool

ladyboys og shemales

Recommended Posts

Hi :)

Det fede ved denne verden og dette forum er, at man kan udforske det frække univers og tør tale om det.

Jeg er 100 hetro (hvis det har nogen betydning), og vil gerne forhøre mig, med den største respekt, om hvad folk tænder på ved  ladyboys og shemales og hvem tænder på disse. Er der hetroer, bi- eller homoseksuelle der er til ladyboys og shemales? Hvad er det som tænder?

Jeg har flere bi- og homovenner, og jeg forstår deres univers. 

Oprigtig mange tak. Jeg forsøger blot, at udvide min forståelse og horisont. Hvis man ikke spørger, så får man ikke svar :)

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Liverpool skrev, for 12 timer siden:

Hi :)

Det fede ved denne verden og dette forum er, at man kan udforske det frække univers og tør tale om det.

Jeg er 100 hetro (hvis det har nogen betydning), og vil gerne forhøre mig, med den største respekt, om hvad folk tænder på ved  ladyboys og shemales og hvem tænder på disse. Er der hetroer, bi- eller homoseksuelle der er til ladyboys og shemales? Hvad er det som tænder?

Jeg har flere bi- og homovenner, og jeg forstår deres univers. 

Oprigtig mange tak. Jeg forsøger blot, at udvide min forståelse og horisont. Hvis man ikke spørger, så får man ikke svar :)

For mig var det et spørgsmål om at intet skulle  være uprøvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville gerne have været sammen med en LB, men tror desværre hun er stoppet.

Ved ikke engang om hun gav andet end massage og HJ og BJ.

Da jeg havde fået taget mod til mig om at spørge, ja så var hun stoppet.

Men måske ud i fremtiden ellers så klarer jeg det nok, det var specielt hende jeg tændte lidt på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, nu er det mig som lige maa spoerge ind til begrebne: Daekker termerne ladyboy og shemale over det samme?

Haaber ikke jeg stoeder nogen med min uvidenhed...

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag har länge varit övertygad om att jag är 100% hetero - och trodde länge att jag inte ens skulle vara nyfiken på en LB...

För några år sedan lärde jag känna en thaimassös - grundat diskretion skriver jag inte var hon finns.   Jag blev snabbt stamkund för den fina massagen med hög hygge-faktor (men utan erotiska inslag) och vi har med tiden blivit nära vänner.  Hon är vacker, vänlig och trevlig att prata med och generös med värme, närhet och kramar.  Det ligger verkligen inte nära till hands misstänka att hon är en LB - tvärt om så undrade jag emellanåt hur hon skulle reagera på ett närmande.   Jag hade inte haft en tanke på att  hon var en LB innan hon berättade det för mig!

Det som fascinerar mig är att jag fortfarande undrar hur hon skulle reagera på ett närmande...  och att jag i hemlighet hoppas lite grand på att hon tar ett initiativ.  

Lille    

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, den 3.5.2020 at 22:20:

Ok, nu er det mig som lige maa spoerge ind til begrebne: Daekker termerne ladyboy og shemale over det samme?

Det er vel egentlig det samme. Som jeg forstår det er shemale den generelle betegnelse, mens ladyboy primært (hvis ikke udelukkende) er asiater. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, den 3.5.2020 at 22:20:

shemale = næsten altid den aktive.

ladyboy = næsten altid den passive.

blot min analyse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, den 8.5.2020 at 08:37:

shemale = næsten altid den aktive.

ladyboy = næsten altid den passive.

blot min analyse.

Ladyboy primært fra Asien

Shemale resten af verden

er mit bud

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...