Hop til indhold
Sexsoeger

Bedste blowjob i Århus

Recommended Posts

Jeg har for en del år siden mødtes med en jævnligt, der gjorde det helt fantastisk. Jeg tror, hun kaldte sig Karina, men vi brugte ikke navne så meget. Jeg skrev en sms, når jeg var i Aarhus, og så fik vi en aftale. Jeg kørte til det aftalte sted og parkerede min sorte stationcar med mørke ruder bagi. Satte mig om på bagsædet og ventede i spænding. Lidt efter kom hun og parkerede ved siden af, og satte sig ind ved siden af mig. Hun vidste, at jeg var helt vild med hendes store naturlige bryster, så hun sørgede som det første for, at de kom frem. Jeg trak bukserne ned og fik et fantastisk blow. Hun var helt vildt god. Jeg mistede desværre hendes kontaktoplysninger i en periode, hvor jeg ikke var i Aarhus. Det ærgrer mig stadig. Så “Karina” skriv til mig, hvis du læser med her. 

I dag har jeg en, jeg indtil videre kun har mødtes med et par gange. Men hun er virkelig fræk. Når tiderne igen er til det, skal jeg helt sikkert mødes med hende igen, hvis hun vil. Forhåbentlig kan det blive til gentagne gensidige oplevelser. Desværre har jeg kun mødt hende udenfor Aarhus, så selvom hun er i top falder hun jo ikke ind under dine kriterier.

Nå, det var vist ikke til så meget hjælp, når det kom til stykket.

  • Synes godt om 1
  • Haha 2
  • Forvirret 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexsoeger skrev, for 12 timer siden:

Hvem kan anbefales her? :-)

Det er et spørgsmål, der ikke kan besvares. Det er det samme, som at spørge på Facebook, hvor får man byens bedste pizza. Der vil være næsten ligeså mange svar, som der er mennesker. Nogle vil have skinke, andre vil have pepperoni.

Ønsker du et kvalificeret svar, må du nok skrive lidt mere om dine ønsker til, hvordan du synes et blow skal udføres. Nogle vil have slowblow, andre vil mundkneppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hexcho har eller givet et bud Julius,  men spørgsmålet er bare hvem af tanni eller nemtøs der er skinke eller pepperoni :o

spørgsmålet er godt og jeg tror jeg vil forsøge at finde ud af det selv og skal nok fortælle om mine resultater løbende i det omfang de er værdsat :P jeg har i hvert fald haft gavn af at læse andres anmeldelser og vil godt bidrage til fællesskabet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...