Hop til indhold

Recommended Posts

Desværre ingen FP der - men lick pussy er da muligt.

Vil klart vælge Amber igen igen, hun har de bedste ægte store soft boobs i thai-branchen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Overlord skrev, for 2 minutter siden:

Desværre ingen FP der - men lick pussy er da muligt.

Vil klart vælge Amber igen igen, hun har de bedste ægte store soft boobs i thai-branchen

Hvis manden er efter FP, så skal han da ikke vælge Amber, hun tilbyder jo ikke andet end store Boobs du kan kigge på. 

Nida tilbyder det, har i hvert faldt gjort tidligere om den nye Champagne gør ved jeg ikke. 

Men hverken Ann eller Amber er til at stikke i (som man siger)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen
Overlord skrev, for 1 time siden:

Desværre ingen FP der - men lick pussy er da muligt.

Vil klart vælge Amber igen igen, hun har de bedste ægte store soft boobs i thai-branchen

Hvis bare lick pussy kunne udføres i en 69....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg ser billeerne kan jeg mest se megapatter hos dem all. Jeg har ikke været der, så ægtheden kan ikke fult ud bedømmes. Imidlertid ser det ud til at silikonefabrikanterne  må have tjent gode penge der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg ikke tager helt fejl, er det Ambers gamle veninde fra Solnavej, som er fulgt med til det nye sted. Og hvis det er tilfældet, skal du nok forberede dig på uhyrlige priser uden forbindelse til virkeligheden. Men Ann er nu ganske sød og taler ligesom Amber perfekt dansk. Ingen FP hos nogen af dem, og hvis Ann giver BJ, er det sandsynligvis med gummi. Jeg kan ikke huske hvad jeg betalte Ann, men det var langt over standard. Når jeg nu tænker over det, luftede hun muligheden for FP den gang for ca. 2-3 år siden, men det var til en pris som i virkeligheden betød at hun ikke tilbød det. Med mindre man havde lyst til at betale normaltakst x 2-3 ca.

Priseksempel for Amber: ½ time med ligegyldig massage med en lille smule lir, derefter HJ: 1200 kr. Da jeg ville nulre hendes bryster, ville hun have 200 kr. ekstra (!), men da hun så hvilket fjæs jeg stillede op, droppede hun ideen og jeg fik lov til at nulre, sådan helt gratis...

Redigeret af GamleGris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen
GamleGris skrev, den 1.5.2020 at 20:28:

Hvis jeg ikke tager helt fejl, er det Ambers gamle veninde fra Solnavej, som er fulgt med til det nye sted. Og hvis det er tilfældet, skal du nok forberede dig på uhyrlige priser uden forbindelse til virkeligheden. Men Ann er nu ganske sød og taler ligesom Amber perfekt dansk. Ingen FP hos nogen af dem, og hvis Ann giver BJ, er det sandsynligvis med gummi. Jeg kan ikke huske hvad jeg betalte Ann, men det var langt over standard. Når jeg nu tænker over det, luftede hun muligheden for FP den gang for ca. 2-3 år siden, men det var til en pris som i virkeligheden betød at hun ikke tilbød det. Med mindre man havde lyst til at betale normaltakst x 2-3 ca.

Priseksempel for Amber: ½ time med ligegyldig massage med en lille smule lir, derefter HJ: 1200 kr. Da jeg ville nulre hendes bryster, ville hun have 200 kr. ekstra (!), men da hun så hvilket fjæs jeg stillede op, droppede hun ideen og jeg fik lov til at nulre, sådan helt gratis...

Ved du om billederne af Ann er ægte?

Jeg må undersøge, om hun kan lokkes til mere end HJ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aandersen skrev, for 10 timer siden:

Ved du om billederne af Ann er ægte?

Jeg må undersøge, om hun kan lokkes til mere end HJ....

Nej, man ser jo ikke ret meget af hende. Jeg kan kun formode, da Amber og Ann har fulgtes ad i lang tid. I teorien kan det være en anden pige, som også hedder Ann. Jeg husker hende som en meget køn pige med en rar attitude, dog er hendes fokus på indtjening lidt for dominerende for min smag..

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, den 1.5.2020 at 19:52:

silikonefabrikanterne  må have tjent gode penge der

Amber er naturlig, så ikke meget profit i siliconebranchen. Til gengæld lokker de sikkert mange mænd til, selvom hun gennemgående får lidt kolde/lunkne anmeldelser. Så oliefabrikanterne har sikkert tjent lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Overlord skrev, den 1.5.2020 at 17:58:

Desværre ingen FP der - men lick pussy er da muligt.

Og jeg som troede jeg var den eneste.. :D Jeg havde på fornemmelsen af FP kunne være en mulighed når man kendte hende rigtig godt. Hvilket selvfølgelig er et subjektivt gæt. Jeg var bare ikke interesseret i at bruge de enorme summer der skulle til, over en længere periode for at finde ud af om jeg havde ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...