Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have skrevet om Ploysai i efterlysninger, fik jeg en umådelig trang til at se og føle hende igen :-P

så jeg fik en aftale i stand idag.. og da jeg mødte som aftalt, stod hun der i en meget sexet body... og duftede dejligt af en sød parfume..

jeg betalte for en time, smed tøjet, og lagde mig på sengen.. Ploysai kom ind, tog body’en af og gik igang med at give mig massage. Det er hun god til, det er ikke bare en gang olieplask.. imens lå jeg og tænkte ikke på andet end hendes lækre krop, som hun også brugte til at fordele olien ud på min krop med.. mine fingre legede med hendes klitoris et par gange, hvor jeg lige kunne nå, hun grinede, og Gav mig et dask over fingrene... fik besked på at bede mig rundt, og så direkte ind i hende dybe og frække øjne. liderlig var jeg blevet. Fik lækkermåsen lagt ned på ryggen, og mens jeg slikkede hende, lå hun og vred sig lystent. Jeg ved ikke om det var ægte, men var det ikke, er hun en fandens god skuespiller.. kunne ikke holde mig mere, fik gummiet vredet på, og tog hende siddende indtil jeg uundgåeligt kom...  

det er utroligt, som den søde unge pige kan få en gammel mand til at føle sig eftertragtet og jeg gik derfra med et stort smil på læben og og dejlig fornemmelse i kroppen. Det er bestemt ikke alle jeg har prøvet, som besidder den egenskab..

Ploysai, if you are Reading this, Thank you for the Way you are. (Y)

 

https://annoncelight.dk/showad/294724

Redigeret af Mr Thai
  • Synes godt om 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 33 minutter siden:

Jowjow, Ligner en pige, der måske burde aflægges et besøg. Er det mundtlige uden hele vejen?

Det var det ihvertfald for mig :-P 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det klinik eller en privat lejlighed?

Er man alene med hende eller skal man ligge og tænke på om en bordelmutter lytter med? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Eaarhus85 skrev, for 6 minutter siden:

Er det klinik eller en privat lejlighed?

Er man alene med hende eller skal man ligge og tænke på om en bordelmutter lytter med? :-)

Det er ligemeget. Hun annoncerer ikke mere, så hun er nok ikke i byen mere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Det er ligemeget. Hun annoncerer ikke mere, så hun er nok ikke i byen mere :)

Der er da en fin annonce fra Ploysai opdateret d 12-5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mr Thai skrev, for 3 timer siden:

Der er da en fin annonce fra Ploysai opdateret d 12-5

Ja, da jeg kiggede var det længe siden den var opdateret. Hun læser nok med her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For statistiken skyld

Hvor mange af jer herinde er Skandinaviske?

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 2 timer siden:

For statistiken skyld

Hvor mange af jer herinde er Skandinaviske?

VH

90-95%. 

Jeg har talt med flere GPere der har haft dårlige oplevelser med ikke etnisk danske mænd.

Dette rammer desværre dem der opfører sig ordentlig.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 3 minutter siden:

90-95%. 

Jeg har talt med flere GPere der har haft dårlige oplevelser med ikke etnisk danske mænd.

Dette rammer desværre dem der opfører sig ordentlig.

Takker stort for Deres indsats.

Dette har jeg på flere gange prøvet at fortælle nogle stædig folk herinde, så som kære Onslow, at der findes onde folk i alle slags farver, men desværre bruger de deres nr 2 hjerne som ligger syd for store bælt, og uden afgift :)  :) 

Der findes onde folk i alle slags farver, og lige meget om man er en gæst arbejder eller en Gp, så skal man vide at generalisering er et uhyggeligt udryk af deres ignorance.

Dette undersøgelses mål er at finde hvor disse GP får deres støtte til deres racisme fra, og for at stoppe deres dårlig bemærkninger i deres annoncer.

Jeg fandt kun en eneste ærlig annonce og den tilhørte Bella.

Sådan må en annonce være. Hun siger og fortælle om det hun oplevede hos nogen men prøver ikke at kaste en hel race eller os de "røde" ud i skrald spanden kun for et par banditter. 

Igen, vil jeg håbe at de andre herinde vil tænke om og informere disse piger at racismen er ikke velkommen i vores land, med mindre de tilhører en racistisk gruppe.

Også at de vil være med til undersøgelse uden at de blive personlig fornærmet, som ham der Onslow.

 

Takker :) :) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 15 timer siden:

Takker stort for Deres indsats.

Dette har jeg på flere gange prøvet at fortælle nogle stædig folk herinde, så som kære Onslow, at der findes onde folk i alle slags farver, men desværre bruger de deres nr 2 hjerne som ligger syd for store bælt, og uden afgift :)  :) 

Der findes onde folk i alle slags farver, og lige meget om man er en gæst arbejder eller en Gp, så skal man vide at generalisering er et uhyggeligt udryk af deres ignorance.

Dette undersøgelses mål er at finde hvor disse GP får deres støtte til deres racisme fra, og for at stoppe deres dårlig bemærkninger i deres annoncer.

Jeg fandt kun en eneste ærlig annonce og den tilhørte Bella.

Sådan må en annonce være. Hun siger og fortælle om det hun oplevede hos nogen men prøver ikke at kaste en hel race eller os de "røde" ud i skrald spanden kun for et par banditter. 

Igen, vil jeg håbe at de andre herinde vil tænke om og informere disse piger at racismen er ikke velkommen i vores land, med mindre de tilhører en racistisk gruppe.

Også at de vil være med til undersøgelse uden at de blive personlig fornærmet, som ham der Onslow.

 

Takker :) :) 

Basba, jeg vil gerne have at du stopper med at forurene mit indlæg med dine spydigheder..

har du et problem med de tekster, som pigerne skriver i deres annoncer, så opret en tråd om det, og hæld din galde ud der..

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Thai skrev, 1 time siden:

Basba, jeg vil gerne have at du stopper med at forurene mit indlæg med dine spydigheder..

har du et problem med de tekster, som pigerne skriver i deres annoncer, så opret en tråd om det, og hæld din galde ud der..

 

Der er allerede en tråd vedrørende emnet.

Mine svar var jo på de frygtelige kommentar og der blev udtrykket INGEN "spydigheder" fra min side. ;);) 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, så skriv dine kommentarer i den tråd, og lad anmeldelser være anmeldelser..

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Thai skrev, 1 time siden:

Jamen, så skriv dine kommentarer i den tråd, og lad anmeldelser være anmeldelser..

De er velkommen til at være med :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 29 minutter siden:

De er velkommen til at være med :) :) 

Nej tak, jeg står over, føler bestemt ikke behov for at deltage. 

Godt at denne afsporing bliver flyttet til egen tråd. 

/North (som så selv deltager i afsporingen :wacko:

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...