Orgasmic 178 Skrevet 3. April, 2013 Jeg søger en ung, slank glatbarberet kvinde med eget sted i Nordjylland, som tilbyder onanishow, hvor jeg kan se hende onanere, indtil hun får en ægte orgasme. Hvem ville i anbefale til en der aldrig har besøgt en prostitueret før? Det skal gerne være i nærheden af Aalborg eller Hjørring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2013 Jeg søger en ung, slank glatbarberet kvinde med eget sted i Nordjylland, som tilbyder onanishow, hvor jeg kan se hende onanere, indtil hun får en ægte orgasme. Hvem ville i anbefale til en der aldrig har besøgt en prostitueret før? Det skal gerne være i nærheden af Aalborg eller Hjørring. vi får et sted i ålborg fra på mandag er planen vist. og jeg mener dina kommer til at være den første der har vagt der oppe.. måske det var noget.. ellers hold øje med hjemmesiden. der kommer vist mere info samt hvilke piger i kan træffe der oppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 9. April, 2013 Tak for forslaget men jeg vil gerne have lidt input fra kunderne. Jeg har aldrig besøgt en prostitueret før. Hvem skal jeg besøge for at være sikker på at få en god oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 11. April, 2013 Er der slet ikke nogen som i kan anbefale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg