Hop til indhold
Guest skst

Fake profiler

Recommended Posts

Guest skst

https://annoncelight.dk/showad/289277

Hun jeg har været til er fake i Aalborg 

Pas på i Aarhus med numre som starter med 91******, hun bruger mange fake profiler, så snart du har været hos hende og hun opdager at du vidste sin svindel så fjerner hun den profil du har ringet til og sætter ny en. Jeg blev også  snydt med og samme pige styrer flere numre

Redigeret af skst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Hold jer nu fra alle de udlands kvinder . Så vi kan rejse hjem igen. Når vi ik besøge dem 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har fuld forståelse for ordblinde, der slås med at konstruere sætninger og udlændinge, hvis dansk er mangelfuldt, men disse to indlæg har så mange fejl, at de absolut Kke giver mening.

1. Det burde være placeret under falske profiler.

2. Hvad er det, der er fake?

3. der er masser af mobilnumre, der starter med 91, så det er ikke et kriterium for at være mistænksom.

4. Hva er der galt i at lukke en annonce og oprette en ny?

5. Hvor er sammenhængen mellem Aalborg og Århus?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest skst

Alle dem som ikke tror på hvad jeg skriver så i skal selv gå hen og prøve, i behøver ikke at tro på de er fake efter min oplevelse, altså du møder anden pige end det der står på siden (punktum).

Og Ja jeg skal lukke min profil for jeg er ikke den type der  plejer og skrive anmeldelser

Redigeret af skst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest skst
issen skrev, for 3 timer siden:

Hold jer nu fra alle de udlands kvinder . Så vi kan rejse hjem igen. Når vi ik besøge dem 

issen skrev, for 3 timer siden:

Prøv det selv og se om det jeg anmelder    sandt eller ej

Del dette indlæg

Link til indlæg
skst skrev, for 3 minutter siden:

Alle dem som ikke tror på hvad jeg skriver så i skal selv gå hen og prøve, i behøver ikke at tro, fordi de er fake efter min oplevelse (punktum). 

Og Ja jeg skal lukke min profil for jeg er ikke den type der  plejer og skrive anmeldelser

Hvad med at svare på spørgsmålene i stedet for at blive teenagerfornærmet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest skst
warmgun skrev, for 2 minutter siden:

Hvad med at svare på spørgsmålene i stedet for at blive teenagerfornærmet?

Læs hvad jeg har skrevet  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest skst
warmgun skrev, for 9 timer siden:

Jeg har fuld forståelse for ordblinde, der slås med at konstruere sætninger og udlændinge, hvis dansk er mangelfuldt, men disse to indlæg har så mange fejl, at de absolut Kke giver mening.

1. Det burde være placeret under falske profiler.

2. Hvad er det, der er fake?

3. der er masser af mobilnumre, der starter med 91, så det er ikke et kriterium for at være mistænksom.

4. Hva er der galt i at lukke en annonce og oprette en ny?

5. Hvor er sammenhængen mellem Aalborg og Århus?

Jeg har ringet til en pige i profilen men jeg blev modtaget af anden, det jeg har oplevet i Aarhus og aalborg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor er folk så fucking ubehøvlet på denne side? Det jo sindssygt, han prøver jo bare at advare og han bliver høvlet ned med det ene og det andet.. sjovt at sige folk er teenagerfornærmet, når det dig selv der har mest ondt i røven? Lidt komisk og meget barnligt. Goddag unger <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fiskefars skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor er folk så fucking ubehøvlet på denne side? Det jo sindssygt, han prøver jo bare at advare og han bliver høvlet ned med det ene og det andet.. sjovt at sige folk er teenagerfornærmet, når det dig selv der har mest ondt i røven? Lidt komisk og meget barnligt. Goddag unger <3

Fiskefjæs jeg beder bare om at få et totalt uforståeligt indlæg forklaret, så det giver mening. Det er der intet ubehøvlet i, og hvis min røv gjorde ondt, ville det være fordi, den var blevet spanket, men det er den ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 22 timer siden:

Fiskefjæs jeg beder bare om at få et totalt uforståeligt indlæg forklaret, så det giver mening. Det er der intet ubehøvlet i, og hvis min røv gjorde ondt, ville det være fordi, den var blevet spanket, men det er den ikke.

Nej du gør ikke, jeg er sikker på du ved præcis hvad han mente, det var bare endnu en chance for dig og være nedladende i dit svar. Hold nu bare din kæft vis du ikke har noget fornuftigt at sige? I det mindste spørg med lidt mere anstændighed, altså du kender ikke engang manden hvem tror du at du er? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fiskefars skrev, for 21 timer siden:

Nej du gør ikke, jeg er sikker på du ved præcis hvad han mente, det var bare endnu en chance for dig og være nedladende i dit svar. Hold nu bare din kæft vis du ikke har noget fornuftigt at sige? I det mindste spørg med lidt mere anstændighed, altså du kender ikke engang manden hvem tror du at du er? 

Hvordan syns du lige dit eget sprog er?????

Iøvrigt kan jeg ikke se at Warmgun's svar virker nedladende, i den stund at han har fuldstændig ret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...