Hop til indhold
Guest Zoro1

Topklasse Massage

Recommended Posts

Guest Zoro1

Besøgte i dag Em i Glostrup til 1 times massage i hendes nye lokaler (tidligere på Frederiksberg). Hun er super god til massage, taler perfekt dansk, meget smilende og utrolig sød (lækker krop) Hun er i fuld gang med og indrette klinikken og har p.t 2 meget indbydende lokaler smagfuldt indrettet. Tilbudt kaffe Te eller vand forud for massagen. Hun får yderligere 2 thaikvinder om ca. 8 dage i klinikken. En oplevelse værd og jeg kommer helt sikkert igen. Spørgsmål om ekstra det må i selv finde ud af :). Beklager, men umiddelbart ikke noget link på hendes hjemmeside!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Zoro1 skrev, for 21 minutter siden:

Besøgte i dag Em i Glostrup til 1 times massage i hendes nye lokaler (tidligere på Frederiksberg). Hun er super god til massage, taler perfekt dansk, meget smilende og utrolig sød (lækker krop) Hun er i fuld gang med og indrette klinikken og har p.t 2 meget indbydende lokaler smagfuldt indrettet. Tilbudt kaffe Te eller vand forud for massagen. Hun får yderligere 2 thaikvinder om ca. 8 dage i klinikken. En oplevelse værd og jeg kommer helt sikkert igen. Spørgsmål om ekstra det må i selv finde ud af :). Beklager, men umiddelbart ikke noget link på hendes hjemmeside!

Link her 
Hvor i Glostrup ca.... Ved godt du ikke kan nævne adressen, men måske i nærheden af....?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi. Bestilte først en times thai massage, vi hyggede os, så jeg bestilte en mere. Hun snakker godt dansk, er sød, dejligt smilene og kan virkelig massere. Hun kravler rundt oven på dig og hiver og flår i arme og ben hvis hun føler du kan holde til det. Det er et af de steder jeg kunne forestille mig der kommer en del kun for massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...