Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Udfra denne tråd, som er i efterlysninger opretter jeg en tråd i anmeldelser i stedet. Da det jeg skriver høre mere til her. 

 

Og annoncen 

https://annoncelight.dk/showad/275815
 

Tog jeg turen i går onsdag, god service sød pige ligesom en anden beskriver i tråden 1 times velvære der endte med en time og 10 minuter. 

Pigen er helt sikkert hende på billederne, selvom der er en verden til forskel på de 3 første og de 3 sidste (sminke forvandler), den Pooky jeg mødte var versionen på de 3 første billeder, dog ikke så chubby som jeg syntes de billeder antyder hun er, og alderen er nok i den lave ende mit bud er nærmere 30 år men betyder ingenting, thaier ser yngre ud så ja hun ligner en på 25 år. 

Kan som ham i tråden der er i efterlysninger klart anbefale et besøg, og for mit vedkommende bliver det et genbesøg.

Hvad der præcis skete i min seance lader jeg blive indenfor de 4 vægge, syntes det er respekt for pigen ikke at udpensle, og det der sker for den ene sker måske ikke for den anden. 

Stedet var fint rent, og svare hurtigt på SMS, så jeg føler der er kommet en guldåre i Fredericia, nu hvor jeg ikke syntes der sker så meget i f.eks. Vejle. 

Redigeret af Den lille hårde

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 3 timer siden:

Er stedet diskret, eller er det et af de steder inde i midtbyen. ?

Ikke så diskret men blev hurtigt lukket ind, jeg bor ikke i byen så tænker ikke så meget over det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...