Tenderness62 318 Skrevet 29. April, 2020 Jeg søger igen en mand til at at besøge en fræk GP/kvinde/gudinde og have fræk sex med hende torsdag Den 7/5 på et selvvalgt tidspunkt imellem 9 og 13. Du skal eksplicit tænde på setuppet.: Jeg har en aftale med en fræk kvinde, hvor hun binder mig i 3-4 timer på sin klinik. Du kommer og dyrker sex med hende enten i samme rum eller i et andet rum med det indhold, som I aftaler. Jeg kan være blindfoldet, så jeg ikke ser dig, hvis du vil være i samme rum. Du vælger selv tid, periode og forløb og aftaler det direkte med hende. Hun en super fræk og flot kvinde. Send mig en PM, hvis du vil vide mere. /Tenderness 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thundercock 5 Skrevet 29. April, 2020 Det lyder som et rigtigt frækt setup, og jeg oprettede faktisk en bruger alene for at skrive til dig, efter at have brugt sitet her i langt tid som gæst. Men det ser ikke ud til at man kan sende PM’er som nyoprettet bruger? Kan du prøve om du kan skrive til mig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 29. April, 2020 Har jeg ikke set den tråd før???????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 318 Skrevet 29. April, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 15 minutter siden: Har jeg ikke set den tråd før???????? Det har du. Det er 3. gang jeg gennemfører det. håber også der kommer en 4. Det har været rigtig frækt og grænseoverskridende de 2 første gange. /Tenderness 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 29. April, 2020 Jeg gad godt høre fra ham der ikke er endt med st betale fuld pris /))) jeg synes det ligner det vildeste reklame stunt :)) men måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 318 Skrevet 29. April, 2020 Ha ha, der er et par stykker, men det er jo ikke sikkert de vil afsløre sig selv. Men der er op til en selv om man vil lege legen. Det er et tilbud til dem, som tænder på netop denne seance. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 318 Skrevet 29. April, 2020 Thundercock skrev, for 59 minutter siden: Det lyder som et rigtigt frækt setup, og jeg oprettede faktisk en bruger alene for at skrive til dig, efter at have brugt sitet her i langt tid som gæst. Men det ser ikke ud til at man kan sende PM’er som nyoprettet bruger? Kan du prøve om du kan skrive til mig? Har du fået min PM? Ved ikke om det så virker den anden vej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. April, 2020 Tenderness62 skrev, for 51 minutter siden: Har du fået min PM? Ved ikke om det så virker den anden vej. Der går ca. 24 timer fra man har oprettet ens profil, til at man kan sende/modtage beskeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfrækketyr 0 Skrevet 29. April, 2020 @Tenderness62 jeg kan ikke huske min gamle bruger, så har oprettet denne. Kan først skrive i morgen, men jeg er ret så lun på din idé Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 318 Skrevet 29. April, 2020 denfrækketyr skrev, for 5 minutter siden: @Tenderness62 jeg kan ikke huske min gamle bruger, så har oprettet denne. Kan først skrive i morgen, men jeg er ret så lun på din idé Har skrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 318 Skrevet 29. April, 2020 Agurken skrev, for 15 minutter siden: Der går ca. 24 timer fra man har oprettet ens profil, til at man kan sende/modtage beskeder Mange tak for info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aliung21 56 Skrevet 30. April, 2020 Har skrevet pb hihi lyder som et frækt setup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 30. April, 2020 (edited) Aliung21 skrev, for 6 timer siden: Har skrevet pb hihi lyder som et frækt setup ja Redigeret 30. April, 2020 af Anders2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Juptidup 2 Skrevet 1. Maj, 2020 Har også sendt en PB:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thebrownone 9 Skrevet 3. Maj, 2020 Jeg vil gerne høre nærmere om kvinden man besøger. Sender en PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 239 Skrevet 4. Maj, 2020 Lyder det frækt pb sendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg