Gabel 306 Skrevet 29. April, 2020 Er der nogen steder man kan besøge thai i eller nær Brønderslev? Gerne link eller tlf nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 29. April, 2020 Gabel skrev, for 59 minutter siden: Er der nogen steder man kan besøge thai i eller nær Brønderslev? Gerne link eller tlf nr. Du kunne jo selv lige ulejlige dig ind på AL og søge på thai under nordjylland/jylland og så kvinder! Der er en del i Ålborg og et par stykker i Frederikshavn samt længere vestpå i Løgstør og Thisted, som jeg lige kunne se! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 29. April, 2020 doctor who skrev, for 2 timer siden: Du kunne jo selv lige ulejlige dig ind på AL og søge på thai under nordjylland/jylland og så kvinder! Der er en del i Ålborg og et par stykker i Frederikshavn samt længere vestpå i Løgstør og Thisted, som jeg lige kunne se! Den ulejlighed har jeg skam gjort mig, og kommet til samme resultat som dig. Men kan ikke finde nogen omkring Brønderslev, og derfor denne efterlysning, hvor nogen måske ved lidt mere lokalt. Men ellers tak for svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 29. April, 2020 Gabel skrev, for 3 minutter siden: Den ulejlighed har jeg skam gjort mig, og kommet til samme resultat som dig. Men kan ikke finde nogen omkring Brønderslev, og derfor denne efterlysning, hvor nogen måske ved lidt mere lokalt. Men ellers tak for svar. Javel okay. Men det ser ikke ud til der er nogen i nabolaget, Kan heller ikke huske nogensinde at have set nogen. Du må et smut til Ålby, Der er et pænt udvalg. . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 29. April, 2020 doctor who skrev, for 3 timer siden: Du kunne jo selv lige ulejlige dig ind på AL og søge på thai under nordjylland/jylland og så kvinder! Der er en del i Ålborg og et par stykker i Frederikshavn samt længere vestpå i Løgstør og Thisted, som jeg lige kunne se! ja der er ihvertfald 3 klinikker i Hjørring tror ikke der er nogen i selve Brønderslev men tjek lige side thaimassage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 30. April, 2020 grå skrev, for 11 timer siden: ja der er ihvertfald 3 klinikker i Hjørring tror ikke der er nogen i selve Brønderslev men tjek lige side thaimassage Der er 4 klinikker i Hjørring, Pong Lange i Hjallerup og Suthida og Patsa i Aabybro. Så 7 klinikker i området- men så kan man også tage til Aalborg :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 30. April, 2020 Lasselarseb skrev, for 11 timer siden: Der er 4 klinikker i Hjørring, Pong Lange i Hjallerup og Suthida og Patsa i Aabybro. Så 7 klinikker i området- men så kan man også tage til Aalborg je der har været klinikker eller butik som de selv kalder det men de er der ikke mere i Brønderslev men i oplandet ude på landet eller i Hjørring Vrå og selfølgelig Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 30. April, 2020 Troede ikke dem i Aabybro tilbyder sexsuelle ydelser !!! Hvor mange af klinikkerne tilbyder det og hvem af dem? doctor who skrev, for 23 timer siden: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 3. Maj, 2020 Lasselarseb skrev, den 30.4.2020 at 09:32: Der er 4 klinikker i Hjørring, Pong Lange i Hjallerup og Suthida og Patsa i Aabybro. Så 7 klinikker i området- men så kan man også tage til Aalborg der er endan en thai butik som de selv kalder det i Hjørring der tilbyder Nuro Gel massage der er anderledes mere følsomt wau prøv det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 3. Maj, 2020 helt konkret kunne du ikke bare sige hvad det er du forventer . Ellers brug lidt tid paa denne side, uden at lade andre raadgive dig , det giver tit bonus ! Kan du have det godt i DK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg