Deepthroat fan 17 Skrevet 29. April, 2020 (edited) @Jyske Line Jeg savner dit dybe blowjob. Hvornår kommer du til Herning igen? Hilsen Deepthroat Fan, ham der altid er trimmet, så du tager den helt til roden. Redigeret 29. April, 2020 af Deepthroat fan Stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 29. April, 2020 Havde det ikke været nemmere med en pm? Ikke at det ikke er rart at vide at du altid er trimmet (var faktisk lidt nysgerrig). 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 29. April, 2020 Deepthroat fan skrev, for 1 time siden: @Jyske Line Jeg savner dit dybe blowjob. Hvornår kommer du til Herning igen? Hilsen Deepthroat Fan, ham der altid er trimmet, så du tager den helt til roden. Hvor F ligger Herning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 29. April, 2020 Har også luret på hende. Håber at besøge hende snart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. April, 2020 (edited) Deepthroat fan skrev, for 2 timer siden: @Jyske Line Jeg savner dit dybe blowjob. Hvornår kommer du til Herning igen? Hilsen Deepthroat Fan, ham der altid er trimmet, så du tager den helt til roden. Burde du ikke kigge på annoncelight ? det er der pigerne annoncerer Fx. har hun en banner reklame på i dag, dog er annoncen ikke opdateret, så hvad der er op og ned skal jeg ikke kunne sige. Du burde betale mig 10 kr for det fodarbejde jeg har gjort for dig Redigeret 29. April, 2020 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 29. April, 2020 Hun er i Herning nu - Jyske Line 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deepthroat fan 17 Skrevet 30. April, 2020 Lange skrev, for 11 timer siden: Har også luret på hende. Håber at besøge hende snart. Jeg har besøgt hende før, og hun er absolut et besøg værd. Bedste deepthroat ever. Hun tager den helt til roden igen og igen. Hvis man er trimmet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg