Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

har lige været en tur i Spjald...

lidt mærkelig oplevelse, sød pige og store bryster.

men hun var lidt sky, og jeg lidt genert. Så oplevelsen var ikke noget at skrive hjem om. Massage ok

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligger det diskret ??

Jeg vil gerne til stedet med kender mange i byen og derfor brug for de køre det selv uden lokale indblandet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for et par dage siden. Ikke nogen specielt god massage - mere oliesjaskeri. OK økoblow og sex. Efter den lange pause skulle der måske heller ikke meget til, kom ihvertfald eftertrykkeligt....

Det var lidt distraherende at der var en anden i huset (som ligger midt på hovedgaden - ikke særlig diskret lige overfor en dagligvare butik). Senere fandt jeg ud af det var søsteren. Fik besked om at næste gang kunne jeg få dem begge på en gang hvis jeg havde lyst :-) Tror dog det var en engangs fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne svarer ikke helt til realiteten, måske derfor rummet var meget mørkt :-)

Det er godt nok hende på billederne, men de er måske en 5-10 år gamle. Hun har gode naturlige bryster, men der er også

en lille topmave. Det var mit indtryk at der kun var de 2 piger i huset, da jeg var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baldy skrev, for 6 timer siden:

Billederne svarer ikke helt til realiteten, måske derfor rummet var meget mørkt :-)

Det er godt nok hende på billederne, men de er måske en 5-10 år gamle. Hun har gode naturlige bryster, men der er også

en lille topmave. Det var mit indtryk at der kun var de 2 piger i huset, da jeg var der.

så alderen på 25 holder nok ikke, hvis man skal lægge 5 -10 år til  fotoet :) 

 

er det den samme som tidligere gik under navnet Mint ved Amita på Silkeborgvej i århus. ???

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baldy skrev, for 6 timer siden:

Billederne svarer ikke helt til realiteten, måske derfor rummet var meget mørkt :-)

Det er godt nok hende på billederne, men de er måske en 5-10 år gamle. Hun har gode naturlige bryster, men der er også

en lille topmave. Det var mit indtryk at der kun var de 2 piger i huset, da jeg var der.

Den lille topmave afsløres ikke på bilederne så vidt, jeg kan se. Man kan ikke se, om den skulle være der. Ud fra billederne er jeg bestemt heller ikke i stand til at bedømme, om hun er fyrre eller tredive - eller tyve.

Fortæl hellere, hvad du var utilfreds med. Du kan ikke beklage dig over divergensen på alderen, eftersom den ikke er opgivet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 2 timer siden:

Den lille topmave afsløres ikke på bilederne så vidt, jeg kan se. Man kan ikke se, om den skulle være der. Ud fra billederne er jeg bestemt heller ikke i stand til at bedømme, om hun er fyrre eller tredive - eller tyve.

Fortæl hellere, hvad du var utilfreds med. Du kan ikke beklage dig over divergensen på alderen, eftersom den ikke er opgivet.

"THAI PIGE PÅ 25 ÅR. 160 CM. 60 KG"

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, den 1.5.2020 at 18:21:

Den lille topmave afsløres ikke på bilederne så vidt, jeg kan se. Man kan ikke se, om den skulle være der. Ud fra billederne er jeg bestemt heller ikke i stand til at bedømme, om hun er fyrre eller tredive - eller tyve.

Fortæl hellere, hvad du var utilfreds med. Du kan ikke beklage dig over divergensen på alderen, eftersom den ikke er opgivet.

Hej Oros,

er først herinde igen nu og ser dit indspark. Du har helt fejlfortolket mit skriv - jeg hverken klager eller er utilfreds med noget. Jeg gav en saglig og objektiv beskrivelse af min oplevelse og svarede høfligt og neutralt på de spørgsmål der blev stillet.

Go’ dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...