Hop til indhold
Tyren13

Rosas tidligere sted oma.

Recommended Posts

Nogle spørgsmål og lidt info.

Har endnu nogle gange forøgt Rosas "gamle sted" har hver gang "mødt" en telefonsvarer. Nogen ud over Monty der har haft held med at blive lukkket ind der? Hvis ja, så lad os få en situationsrapport Det vil være rart at vide om man skal blive ved med st spilde sin tid der-

Choa Praya St. Voldgade 1A har jeg med held besøgt igen. Søde og villige piger. Stedet er blevet væsentligt pænere så det kan absolut anbefales.

Kat udfører et gedigent HJ og BJ men er stadig meget ophængt, det er da irriterende at hun skal tale i telefon midt i et BJ. Det tager ligesom lidt af lysten.

Mangler ligesom stedet, hvor man kan være sikker på ro og god behandling i såvel massagen som afslutningen. Samt være sikker på at man fik den, der var aftalt og ikke mindst - var fri for den evige kaglen på thai gennem forhænget!!!!

Nogen gode forslag - pleeeeease

Husk at behandle pigerne pænt, de fortjener det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle spørgsmål og lidt info.

Har endnu nogle gange forøgt Rosas "gamle sted" har hver gang "mødt" en telefonsvarer. Nogen ud over Monty der har haft held med at blive lukkket ind der? Hvis ja, så lad os få en situationsrapport Det vil være rart at vide om man skal blive ved med st spilde sin tid der-

Choa Praya St. Voldgade 1A har jeg med held besøgt igen. Søde og villige piger. Stedet er blevet væsentligt pænere så det kan absolut anbefales.

Kat udfører et gedigent HJ og BJ men er stadig meget ophængt, det er da irriterende at hun skal tale i telefon midt i et BJ. Det tager ligesom lidt af lysten.

Mangler ligesom stedet, hvor man kan være sikker på ro og god behandling i såvel massagen som afslutningen. Samt være sikker på at man fik den, der var aftalt og ikke mindst - var fri for den evige kaglen på thai gennem forhænget!!!!

Nogen gode forslag - pleeeeease

Husk at behandle pigerne pænt, de fortjener det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gået forbi et par gange, men det ser ud til at de har lukket!

Har ikke set skiltet i vinduet i noget tid nu!

Nogen der ved noget??

Har ellers besøgt prins christiansgade et par gange, der var ok!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deler samme oplevelse. Virker som om at efter at Rosa er åbnet i Markedsgade, så er klinik i Nørrebrogade lukket.

Er der nogen der har været hos Kats nye hjælper?? Er hun dygtig???

Ved Kat er god, men kan ikke vide sig sikker på at det er Kat der giver massagen. Sidst jeg var der, var det kun den nye. Havde lyst til Kat og gik igen.

Jeg har gået forbi et par gange, men det ser ud til at de har lukket!

Har ikke set skiltet i vinduet i noget tid nu!

Nogen der ved noget??

Har ellers besøgt prins christiansgade et par gange, der var ok!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...