Hop til indhold

Hvem kan anbefales?

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger en glædespige der har en stor indlevelses evne i nogle specielle rollespil/fantasier jeg har, jeg er ikke sikker på at jeg vil have sex med pigen, egentlig dominas tror jeg ikke at jeg søger, da mine fantasier er i den blide ende... ? Nogle forslag? Jeg mener selv at jeg vil benytte den samme mange gange jeg er ikke interesseret i nye hele tiden da mine fantasier skal læres og udvikles ...

Skrevet

Måske skal du søge specifik på rollespil?

Her er der link til en række piger, der har det på deres program.  Du kommer bare ikke udenom at være specifik i din søgen, ellers er det svært at hjælpe. I øvrigt skal du ikke være bange for at spørge pigerne. De bider ikke - medmindre det er det, du efterspørger selvfølgelig. 

Spring du bare ud i det! Og god forn'jelse. 

https://annoncelight.dk/search/rollespil?region=10&type=female

Skrevet

Selv om du ikke mener det er dominans du søger, tror jeg det vil været godt ar finde en herskerinde de har også rollespil og blid dominans og de er vandt til de forskellige lidt anderledes fantasier. 
Jeg kan anbefale du kikker på Domina Dark eller Madame M. 
tiltaler en af disse skønne damer dig så kontakt hindes høflig med dit ønske om hun kan hjælpe dig med dette. God fornøjelse :)

Skrevet
  • Author
oros skrev, for 8 timer siden:

Måske skal du søge specifik på rollespil?

Her er der link til en række piger, der har det på deres program.  Du kommer bare ikke udenom at være specifik i din søgen, ellers er det svært at hjælpe. I øvrigt skal du ikke være bange for at spørge pigerne. De bider ikke - medmindre det er det, du efterspørger selvfølgelig. 

Spring du bare ud i det! Og god forn'jelse. 

https://annoncelight.dk/search/rollespil?region=10&type=female

Tak :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.