Hop til indhold
bpt

Hvem kan anbefales?

Recommended Posts

Jeg søger en glædespige der har en stor indlevelses evne i nogle specielle rollespil/fantasier jeg har, jeg er ikke sikker på at jeg vil have sex med pigen, egentlig dominas tror jeg ikke at jeg søger, da mine fantasier er i den blide ende... ? Nogle forslag? Jeg mener selv at jeg vil benytte den samme mange gange jeg er ikke interesseret i nye hele tiden da mine fantasier skal læres og udvikles ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske skal du søge specifik på rollespil?

Her er der link til en række piger, der har det på deres program.  Du kommer bare ikke udenom at være specifik i din søgen, ellers er det svært at hjælpe. I øvrigt skal du ikke være bange for at spørge pigerne. De bider ikke - medmindre det er det, du efterspørger selvfølgelig. 

Spring du bare ud i det! Og god forn'jelse. 

https://annoncelight.dk/search/rollespil?region=10&type=female

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv om du ikke mener det er dominans du søger, tror jeg det vil været godt ar finde en herskerinde de har også rollespil og blid dominans og de er vandt til de forskellige lidt anderledes fantasier. 
Jeg kan anbefale du kikker på Domina Dark eller Madame M. 
tiltaler en af disse skønne damer dig så kontakt hindes høflig med dit ønske om hun kan hjælpe dig med dette. God fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 8 timer siden:

Måske skal du søge specifik på rollespil?

Her er der link til en række piger, der har det på deres program.  Du kommer bare ikke udenom at være specifik i din søgen, ellers er det svært at hjælpe. I øvrigt skal du ikke være bange for at spørge pigerne. De bider ikke - medmindre det er det, du efterspørger selvfølgelig. 

Spring du bare ud i det! Og god forn'jelse. 

https://annoncelight.dk/search/rollespil?region=10&type=female

Tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...