Guest Indiske Devina Skrevet 28. April, 2020 Bella2000dk skrev, for 7 minutter siden: Kan der ikke blive et problem for se kunder der ikke ønsker nogen form for bevis for kontakten til jeg, og som ønsker at afregne kontant før mødet? Hvad med de kunde bliver de så ikke væk, hvis der kræves depositum?? Bare en tanke?? Det er jo lige det. Jeg vil ikke gøre det da jeg kun laver aftaler op til 1 time, så det kan ikke betale sig. Men tror det er anderledes ( uden at vide det) for @Lady C jeg tror det her spørgsmål er mere til hende, da jeg ikke ved hvordan hun arbejder:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Thai 105 Skrevet 1. Maj, 2020 Landsbytossen skrev, den 28.4.2020 at 17:33: Jeg ved ikke, hvor normalt det er, at fyre skriver, at de glæder sig flere dage i forvejen, men i mine ører lyder det suspekt. Uanset, lyder det som det er b*arnerøv, der er på spil. Han er i hvert fald ikke for fin til den slags. Hvis det er en Pige jeg tidligere har besøgt, kan jeg altså godt glæde mig i flere dage op til vi skal mødes igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. Maj, 2020 Synes det sker ofte at en gæst skriver han glæder sig. Så det fattede jeg ikke mistanke til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 1. Maj, 2020 jaaaaa...mon ikke man somme tider skal trykke på "PYT" knappen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 1. Maj, 2020 Lady C skrev, for 11 minutter siden: Synes det sker ofte at en gæst skriver han glæder sig. Så det fattede jeg ikke mistanke til. Jeg både skriver og glæder mig hver gang, og kunne aldrig finde på at udeblive, det er simpelthen for useriøst. Nu tror jeg så at gutten her havde en skjult dagsorden. R..hul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg