Hop til indhold
nusex78

Søger unge piger (18 År)

Recommended Posts

doctor who skrev, for 28 minutter siden:

Med risiko for at du skriver med en mand.

Finder man nok hurtigt ud af, ellers er det bare at vride håndtaget ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 28.4.2020 at 12:35:

Finder man nok hurtigt ud af, ellers er det bare at vride håndtaget ;-)

Ja, det er nemt. Bare kør over på Snapchat og bed dem om et billede hvor de lige har to fingre på næsten - så ved du om det er den rigtige du skriver med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
nusex78 skrev, den 28.4.2020 at 11:45:

Hejsa nogen der kan anbefale sider/steder med unger piger (18 År)

Kender en på snap. Skriv en besked til mig, så får du hendes kontakt info. Jeg har spurgt hende, og det er ok 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheCarpenter
Techmanden skrev, for 13 timer siden:

Kender en på snap. Skriv en besked til mig, så får du hendes kontakt info. Jeg har spurgt hende, og det er ok 

Er også interesseret i at få hendes snap, hvis det er ok selvfølgelig:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Niceboner skrev, for 8 timer siden:

Hvis det er okay, så er jeg også interesseret :)

Skriv en besked til mig, så får du hendes kontakt info. Jeg har spurgt hende, og det er ok  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheCarpenter skrev, for 8 timer siden:

Er også interesseret i at få hendes snap, hvis det er ok selvfølgelig:) 

Niceboner skrev, for 8 timer siden:

Hvis det er okay, så er jeg også interesseret :)

Jeg ved ikke om jeg ikke har udtrykt mig tydeligt nok, men mener at have skrevet "Skriv en besked til mig, så får du hendes kontakt info", så smid en besked, og jeg hjælper jer:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Techmanden skrev, for 20 timer siden:

Jeg ved ikke om jeg ikke har udtrykt mig tydeligt nok, men mener at have skrevet "Skriv en besked til mig, så får du hendes kontakt info", så smid en besked, og jeg hjælper jer:)

Nu har jeg vist fået mere end to dusin henvendelser. En har spurgt om det var ok, hvis vi byttede kontakter, en har spurgt om det var ok, om det var ok at han fik den, selvom han ikke selv havde noget at bytte med. Resten, de fleste, har spurgt pænt, men ikke tænkt over at de ikke selv havde noget at bytte med. En del af os bruger faktisk lang tid på disse medier, for at finde hoved og hale, eller op og ned, i godt/skidt - ægte/falske piger. Jeg hjælper gerne, men forventer lidt  ydmyghed og respekt for forarbejdet. 
Det lidt de samme som, når man laver en efterlysning uden, at have brugt lidt tid på selv at have lavet bare lidt forarbejde. 
Jeg er lidt af den gamle skole, hvor man gik til valg for at få medvind på cykelstierne. 
Ikke et surt opstød, bare en reflektion 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...