Hop til indhold

Recommended Posts

Alexandra har haft en pause, men har været lidt på Fyn - var lige ved at tage der over dengang :-)

Hun er simpelthen så lækker og sød og yder faktastisk service. Hendes billeder er selvfølgelig model billeder, men det er hende og syntes det ligner fint.

Jeg var forbi til en times hygge i går - og der bliver leveret på alle fronter - et nyt sted for mig i Herlev - som virke indrette til formålet - dejlig diskret i noget små industri - kunne sikkert godt være et kendt sted.

Hvis man vil spille et sikkert kort er Alexandra et godt bud - og bare for hendes bryster vil jeg tage langt - naturlige brystforminskede - så det står godt og føles helt naturlige. Mums - Godt Laaaaaangt blow - varmet, vådt, dybt, med hånd uden ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså syntes jeg kunne ane noget på undersiden, men da der er så store og sidder så flot skal man helt ned og ligge i mekanikker position hvis man skal undersøge det. Så ikke noget der pÅ nogen måde sprang mig i øjnene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fred9469 skrev, den 29.4.2020 at 12:46:

Tak for anmeldelsen. Hun ser da sød ud, hvor gammel tror hun er, og købte du kys med?

Hun er 38 og kysser godt, hvis man tilkøber det til 200 kr. Hun er en super gfe oplevelse. En af de bedre jeg har prøvet i min karriere:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, den 29.4.2020 at 09:24:

Altså syntes jeg kunne ane noget på undersiden, men da der er så store og sidder så flot

...mon det så ikke er en brystforstørrelse der bare bliver solgt ind som en reduktion?? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 6 timer siden:

...mon det så ikke er en brystforstørrelse der bare bliver solgt ind som en reduktion?? ;-)

Altså du må jo prøve med en håndspålæggelse -  men med min silicone erfaring vil jeg hævde at der ikke er lagt ekstra ind hos Alexandra - det er de lækreste bryster ever  jeg har befamlet  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 14 timer siden:

Altså du må jo prøve med en håndspålæggelse -  men med min silicone erfaring vil jeg hævde at der ikke er lagt ekstra ind hos Alexandra - det er de lækreste bryster ever  jeg har befamlet  

Hejsa. Jeg betvivler ikke din ekspertise, og de ser fantastiske ud og er da bestemt værd at besøge hvis/når det er muligt. MEN, normalt har en bryst formindskning flere ar, og altid et under og et op mod brystvorten. Du kan ikke formindske kun gennem et snit under brystet, det er derimod den vej de normalt lægger implantatet ind. ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Gammel rotte skrev, for 5 timer siden:

Hejsa. Jeg betvivler ikke din ekspertise, og de ser fantastiske ud og er da bestemt værd at besøge hvis/når det er muligt. MEN, normalt har en bryst formindskning flere ar, og altid et under og et op mod brystvorten. Du kan ikke formindske kun gennem et snit under brystet, det er derimod den vej de normalt lægger implantatet ind. ;-)

Nu er Gammel Rotte ikke en Gammel Rotte for ingenting, hvad han her skriver dækker 100% hvad jeg har lært, og mine erfaringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 2.5.2020 at 13:48:

Jo heller ikke for at betvivle din ekspertise - kan bare sige så meget at jeg har holdt en del om hendes bryster, og kan simpelthen ikke mærke noget implantat - syntes altid at i en eller anden position pigen befinder sig i - afsløres implantatet - men det har jeg ikke set/følt med Alexandra - de der boobies er perfekte !!! Men ville være spændende hvis du fik syn for sagen - og der er jo så meget andet godt hun byder på :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tatra skrev, den 2.5.2020 at 19:08:

Nu er Gammel Rotte ikke en Gammel Rotte for ingenting, hvad han her skriver dækker 100% hvad jeg har lært, og mine erfaringer.

Jeps, også min erfaring. Har nærstuderet et par stykker af de reducerede. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt Alexandra - og hun er smilende og sød.

og det er det. Syntes det hele er lidt for fraværene og hurtigt - derudover har hun ikke en fræk udstråling efter min mening.

det blir ved det ene besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denlykkeligedreng skrev, for 2 timer siden:

Har også besøgt Alexandra - og hun er smilende og sød.

og det er det. Syntes det hele er lidt for fraværene og hurtigt - derudover har hun ikke en fræk udstråling efter min mening.

det blir ved det ene besøg

hummmm...jeg var næsten på vej derud..... nu bliver jeg i tvivl :-(

Hvornår besøgte du hende ?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 9 timer siden:

hummmm...jeg var næsten på vej derud..... nu bliver jeg i tvivl :-(

Hvornår besøgte du hende ?

Hmm var det ikke bedre at du skaber din egen mening omkring hende? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I have visited Alexandra several times and you will not be disappointed I promise you.  She is absolutely amazing in every way.  what a body !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stantheman

@Vildsvinet's link peger i skrivende stund på Pamela AKA Yvette. Det er ikke samme pige der tales om, vel? Jeg har, fyi,  haft lidt blandede oplevelser med Pamela og især stedet i Herlev, som beskrevet her 

Redigeret af stantheman
Typo

Del dette indlæg

Link til indlæg
stantheman skrev, for 43 minutter siden:

@Vildsvinet's link peger i skrivende stund på Pamela AKA Yvette. Det er ikke samme pige der tales om, vel? Jeg har, fyi,  haft lidt blandede oplevelser med Pamela og især stedet i Herlev, som beskrevet her 

Nej det er det ikke, Alexandra er på Fyn PT - men kan jo snilt være det samme sted i Herlev Alexandra var - jeg syntes det var ok, stedet

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerLarsen

Er der nogen, der ved, om hun kommer tilbage på et tidspunkt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...