Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været med i gamet i mange år.

For mig findes der ikke en større glæde end end dansk glædespige, som jeg kan forkæle og omvendt. På hver sin måde. 

Går meget op i gensidig respekt samt diskretion.

Det gær mig ærligt talt lidt ked af det at læse så mange glædespiger vælger at foretrække ikke kun danske men ligefrem skandinaviske. Jeg respekterer denne beslutning. 

Fravælger ingen nationaliteter. Ønsker bare at kunne føre et dialog på samme sprog uden misforståelser med pigen, hvor ingen bliver skuffet i sidste ende.

Når man tænker på de mange besøg man ikke kommer til at opleve.

Formålet med denne besøg er ikke en debat hvor man diskutere hvorfor pigerne vælger at gøre som de gør og hvor meget de har retten til det.

I en tid hvor vi hver især har hver vores kriterier og søger det der tænder/glæder os mest.. søger jeg en glædespige som er seriøs og som går op i sit erhverv, som vil vælge at acceptere mig som sin gæst på trods af beslutningen om kun at se skandinaviske gæster. 

Måske kunne det gøre til noget godt og positivt for begge parter.. et langt kundeforhold *smiler*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trevorp skrev, for 8 timer siden:

Jeg har været med i gamet i mange år.

For mig findes der ikke en større glæde end end dansk glædespige, som jeg kan forkæle og omvendt. På hver sin måde. 

Går meget op i gensidig respekt samt diskretion.

Det gær mig ærligt talt lidt ked af det at læse så mange glædespiger vælger at foretrække ikke kun danske men ligefrem skandinaviske. Jeg respekterer denne beslutning. 

Fravælger ingen nationaliteter. Ønsker bare at kunne føre et dialog på samme sprog uden misforståelser med pigen, hvor ingen bliver skuffet i sidste ende.

Når man tænker på de mange besøg man ikke kommer til at opleve.

Formålet med denne besøg er ikke en debat hvor man diskutere hvorfor pigerne vælger at gøre som de gør og hvor meget de har retten til det.

I en tid hvor vi hver især har hver vores kriterier og søger det der tænder/glæder os mest.. søger jeg en glædespige som er seriøs og som går op i sit erhverv, som vil vælge at acceptere mig som sin gæst på trods af beslutningen om kun at se skandinaviske gæster. 

Måske kunne det gøre til noget godt og positivt for begge parter.. et langt kundeforhold *smiler*

Hvis man som GP har oplevet tilstrækkeligt med uheldige oplevelser med en bestemt type besøgende, så vælger man fremadrettet at sige fra over disse - forståeligt. nok. Jeg har besøgt en del både danske og udenlandske GP'er, som jeg jo osse har haft samtaler med under besøget. Rigtigt mange af disse har haft besøg på eet eller flere tidspunkter af bl.a. mørke/sorte og mellemøstlige gæster, hvilket ofte er faldet meget uheldigt ud for pigerne. Isæt de mellemøstlige kan ofte ikke finde ud af at opføre sig ordentligt og udvise respekt, siger pigerne samstemmende. Jamen så vælger man jo dem fra. Sådan er det!

Nu kender jeg jo ikke din nationalitet, men skulle du f.ex. være oprindelig englænder, amerikaner (gæt ud fra dit profilnavn) eller af anden europæisk herkomst, så tror jeg egentlig ikke, du vil få problemer med de piger, der skriver, de foretrækker skandinaver!? De vil formentlig blot undgå de førnævnte. Sagt mere præcist - er du kaukasisk, som amerikanerne kalder det, så tror jeg ikke, du bliver afvist af dem. Blot en tanke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...