Hop til indhold

Anna i Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

Du kan se hende her,  hvor ansigtet ikke er sløret. Både en flo og køn pige, men nok desværre ikke hende du møder når døren åbnes. Det kan s selvfølgelig være, at hende i døren er lige så dejlig. det ved man aldrig, men risikoen er, at du møder en du slet ikke tænder på. Så er der ikke andet for end høfligt at sige farvel....

https://avaz.ba/showbiz/jet-set/455712/fotografije-bosanke-dajane-nikoga-ne-ostavljaju-ravnodusnim#lg=gallery-591408&slide=2 

Redigeret af deralte
glemt link

Skrevet

Læg også mærke til sproget i annoncen

Skrevet

Jeg vil helt klart forvente det er hende på billedet, muligvis Østeuropa pige, men helt klart oplevelsen værd

Skrevet
  • Author

Tak for svar. 

Dynamic1 skrev, 1 time siden:

Jeg vil helt klart forvente det er hende på billedet, muligvis Østeuropa pige, men helt klart oplevelsen værd

Har du besøgt hende og er det der på Damvej? 

Skrevet

Ja, hun er en favorit, fik god sex

Skrevet
  • Author
Dynamic1 skrev, for 3 minutter siden:

Ja, hun er en favorit, fik god sex

Lyder godt. Men er det hende på billederne? Det virker lidt underligt at de er på andre hjemmesider også. 

Skrevet

Kan se hendes billeder er blevet fjernet.   De billeder der blev brugt på hendes annonce bliver også brugt på en pige i Aalborg

https://annoncelight.dk/showad/292055

Skrevet

Kom nogen af jer derned eller blev det kun ved snakken? 

Skrevet
  • Author
Dynamic1 skrev, 1 time siden:

Kan se at der er kommet nye billeder på. Er der nogen der kan se om de også er falske?

Skrevet

Jeg er ret sikker på at det er Cindy. Har besøgt hende og fik en udemærket service. Billeder stemmer overens med hende der tager imod 100%, dog vil jeg ikke garantere ægtheden af selve fotografierne

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.