Hop til indhold
NewPunter

Anna i Frederikshavn

Recommended Posts

Du kan se hende her,  hvor ansigtet ikke er sløret. Både en flo og køn pige, men nok desværre ikke hende du møder når døren åbnes. Det kan s selvfølgelig være, at hende i døren er lige så dejlig. det ved man aldrig, men risikoen er, at du møder en du slet ikke tænder på. Så er der ikke andet for end høfligt at sige farvel....

 

https://avaz.ba/showbiz/jet-set/455712/fotografije-bosanke-dajane-nikoga-ne-ostavljaju-ravnodusnim#lg=gallery-591408&slide=2 

Redigeret af deralte
glemt link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil helt klart forvente det er hende på billedet, muligvis Østeuropa pige, men helt klart oplevelsen værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. 

Dynamic1 skrev, 1 time siden:

Jeg vil helt klart forvente det er hende på billedet, muligvis Østeuropa pige, men helt klart oplevelsen værd

Har du besøgt hende og er det der på Damvej? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dynamic1 skrev, for 3 minutter siden:

Ja, hun er en favorit, fik god sex

Lyder godt. Men er det hende på billederne? Det virker lidt underligt at de er på andre hjemmesider også. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på at det er Cindy. Har besøgt hende og fik en udemærket service. Billeder stemmer overens med hende der tager imod 100%, dog vil jeg ikke garantere ægtheden af selve fotografierne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...