Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gutter,

Jeg er en sjælden gæst hos thai klinikkerne, men udvalget er jo som bekendt begrænset for tiden. Anyway, jeg besluttede mig for at besøge Leya som måske tidligere har været hos Angkor i Valby. Stedet er ok. Svært at vurdere om det er pigen på billedet men hun er en sød pige, i midt/slut-20'erne vil jeg tro, pæne ægte bryster og glat mis. Jeg betalte 800 for 30 min med FP. Hun startede med, hvad der for mig var ok massage, men jeg er ikke ekspert på området. Dette efterfulgt af en kort B2B hvorefter hun monterede gummi gav fransk med frække. Jeg fik fyret kanonen af efter et par skiftende stillinger og sluttede med bad.

Ok oplevelse til prisen. Jeg savnede superfransk men synes sjældent det bliver godt hvis man skal bede pigen om det, det skal komme naturligt fra hendes side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror måske der er skruet ned for oral til pigerne, nu hvir der er corona.

Men handler nok både om kemi og at man måske lige spørger lidt i normale Ikke coronatider.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krazh skrev, den 28.4.2020 at 14:26:

Hvordan er kroppen? Petit, lille røv? Og ved du om man må slikke hende? 

Naturlig, slank vil jeg sige, hverken super tynd eller overvægtig. Havde hun været dansk ville petit nok passe meget godt. Det sidste kommer nok an på kemi, men spørg evt. i telefonen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. BigGuy skrev, den 30.4.2020 at 19:44:

Sig lige til hvordan det gik..! Fik du lov at kneppe hende - eller fik du en gang super fransk?

Jeg har lige lavet en anmeldelse af hende her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...