Lange 1738 Skrevet 30. April, 2020 Carl72 skrev, for 5 timer siden: Og endnu en idiot der leger macho indtil den dag han selv bliver smittet... Du har da lov til at have din holdning. Men hvorfor har du brug for at pege fingre af dem der gør noget andet? Det er jo ikke ulovligt at besøge glædespiger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 30. April, 2020 (edited) Carl72 skrev, for 8 timer siden: Og endnu en idiot der leger macho indtil den dag han selv bliver smittet... Han skrev vel ikke lige det ? Ellers gør man bare som undertegnede og en håndfuld andre der har skrevet samme. Man besøger ingen prostituerede indtil der eksisterer en vaccine og en behandling. Det varer nok ca 1 år. Dette hjælper andre og sårbare i omgangskredsen ved ikke at deltage i smittekæder. Og det hjælper "machoerne" til bedre priser og nemmere tilgang ved at fjerne toppen af efterspørgslen. Ved at undgå prostituerede hjælper man på så mange måder. Redigeret 30. April, 2020 af Lasselarseb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 30. April, 2020 Det kommer stille og roligt, folk er tilbageholdende lige pt og det er som det skal være man kan ikke forvente at hele verden er tilbage til status quo bare fordi bordellerne åbner. Dem der har lyst til at besøge os skal nok gøre det, og resten kommer dumpende før eller senere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 30. April, 2020 Kunne man ikke støtte liderlige husarer, der er hårdt ramt af Coronakrisen? Hvor den ene pung er væsentlig mere fuld end den anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 2. Maj, 2020 warmgun skrev, den 29.4.2020 at 08:25: Er Aalborg ikke også nord for lov og ret, eller skal man krydse Limfjorden? Aalborg er syd for Limfjorden ja, men det er det samme overalt i landet. Enten så er der nogle rockere eller andre alfonser, lige fra småalfonsen der forsøger sig til det organiserede gennem rockere eller andre kriminelle grupper i samfundet. Ja og til dig Trine tease. telefondamen var involveret og blev dømt i hermodsgade, men hun var også blot stråmand for dem der virkelig skummede fløden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 2. Maj, 2020 Lange skrev, den 30.4.2020 at 06:10: Du har da lov til at have din holdning. Men hvorfor har du brug for at pege fingre af dem der gør noget andet? Det er jo ikke ulovligt at besøge glædespiger. Regeringen har gjort det fantastisk, og Mette skriver sig ind i historien, som en af de allerstørste statsministre vi har haft, måske bag ved Stauning og Schlüter, men foran Krag og Nyrup og Anders Fogh. Ved ikke hvorfor, men det burde være sagt at alle prostituerede SKULLE forblive med at have deres forretning lukkede indtil måske sommeren 2021 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 2. Maj, 2020 Trinetease skrev, den 28.4.2020 at 15:32: Det er jo ikke helt sandt det du skriver : https://nordjyske.dk/nyheder/73-aarig-kone-drev-bordel-i-aalborg/2328b39a-9363-46cd-82e3-5c326689f5fe ja den søde gamle dame blev dømt og var også involveret men kun som stråmand. Ved det fra top-pigen på det pågældende sted dengang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 2. Maj, 2020 går ned på knæ skrev, for 2 minutter siden: Ved ikke hvorfor, men det burde være sagt at alle prostituerede SKULLE forblive med at have deres forretning lukkede indtil måske sommeren 2021 Lyder ganske ekstremt. Vil du så også forbyde folk at date indtil sommeren 2021? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 2. Maj, 2020 (edited) Lange skrev, den 30.4.2020 at 06:10: Du har da lov til at have din holdning. Men hvorfor har du brug for at pege fingre af dem der gør noget andet? Det er jo ikke ulovligt at besøge glædespiger. Det viser sandheden i, at når man peger fingre ad en, peger der tre på en selv. Redigeret 2. Maj, 2020 af warmgun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 2. Maj, 2020 går ned på knæ skrev, for 33 minutter siden: Aalborg er syd for Limfjorden ja, men det er det samme overalt i landet. Enten så er der nogle rockere eller andre alfonser, lige fra småalfonsen der forsøger sig til det organiserede gennem rockere eller andre kriminelle grupper i samfundet. Ja og til dig Trine tease. telefondamen var involveret og blev dømt i hermodsgade, men hun var også blot stråmand for dem der virkelig skummede fløden. Det ville klæde dig med noget dokumentation i stedet for bare at generalisere fra et par tilfælde i Aalborg og udbrede det til at gælde alle klinikker i hele landet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 2. Maj, 2020 går ned på knæ skrev, 1 time siden: ja den søde gamle dame blev dømt og var også involveret men kun som stråmand. Ved det fra top-pigen på det pågældende sted dengang Det er simpelthen ikke sandt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 2. Maj, 2020 Trinetease skrev, for 35 minutter siden: Det er simpelthen ikke sandt. Trine mod tåber kæmper selv guder forgæves. Jeg tror ikke vi kommer videre med ham! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 3. Maj, 2020 går ned på knæ skrev, for 6 timer siden: Regeringen har gjort det fantastisk, og Mette skriver sig ind i historien, som en af de allerstørste statsministre vi har haft, måske bag ved Stauning og Schlüter, men foran Krag og Nyrup og Anders Fogh. Ved ikke hvorfor, men det burde være sagt at alle prostituerede SKULLE forblive med at have deres forretning lukkede indtil måske sommeren 2021 Er det dig, Sass Larsen??? Har du været på druk med Suzuki Torben igen...? Slap af, man skal være end almindelig indebrændt socialkammerat for at se så blåøjet på Lenins kusine Mette F.... Ret skal være ret... hun startede rigtig fornuftigt ud, nu er hun gået i selvsving over hendes egen selvfedhed... Hvis du ikke ved hvorfor... hvorfor er det så du alligevel mener at GP’ere skulle være lukket i over et år...??? Giver jo absolut ingen mening... men lås du dig inde i et skab det næste års tid, så bliver alt godt. Helst uden internet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 3. Maj, 2020 Kubrick skrev, for 17 timer siden: Er det dig, Sass Larsen??? Har du været på druk med Suzuki Torben igen...? Slap af, man skal være end almindelig indebrændt socialkammerat for at se så blåøjet på Lenins kusine Mette F.... Ret skal være ret... hun startede rigtig fornuftigt ud, nu er hun gået i selvsving over hendes egen selvfedhed... Hvis du ikke ved hvorfor... hvorfor er det så du alligevel mener at GP’ere skulle være lukket i over et år...??? Giver jo absolut ingen mening... men lås du dig inde i et skab det næste års tid, så bliver alt godt. Helst uden internet... Nej jeg er ikke Sass Larsen, men du er måske Torben Ohlsen Jensen? for hvis nogen lyder indebrændt så er det da ham. Og det har du da vist i rigelige mængder til fælles med ham. Passer også godt med det krimelle miljø som rockere og prostituerede færdes i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 3. Maj, 2020 går ned på knæ skrev, for 24 minutter siden: Nej jeg er ikke Sass Larsen, men du er måske Torben Ohlsen Jensen? for hvis nogen lyder indebrændt så er det da ham. Og det har du da vist i rigelige mængder til fælles med ham. Passer også godt med det krimelle miljø som rockere og prostituerede færdes i Det lyder helt ærligt som en rigtig god ide at du holder dig langt væk det farlige miljø... så der ikke sker dig noget farligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 3. Maj, 2020 Kubrick skrev, for 4 timer siden: Det lyder helt ærligt som en rigtig god ide at du holder dig langt væk det farlige miljø... så der ikke sker dig noget farligt. Er bare lidt morsomt, at du udtaler din mening om, hvor vidt statsministeren gør sit arbejde godt eller ej. Nu er det jo ikke ligefrem rockere, prostituerede, alfonser eller andre i det kriminelle miljø, hun går efter at hjælpe. Hvis viljen er til at komme ud af et sådant miljø, er der muligheder til gengæld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 3. Maj, 2020 går ned på knæ skrev, for 1 minut siden: Er bare lidt morsomt, at du udtaler din mening om, hvor vidt statsministeren gør sit arbejde godt eller ej. Nu er det jo ikke ligefrem rockere, prostituerede, alfonser eller andre i det kriminelle miljø, hun går efter at hjælpe. Hvis viljen er til at komme ud af et sådant miljø, er der muligheder til gengæld. Øh... du taler vidst i vildelse. Jeg bemærkede at du var ved at komme i bukserne over hvor dygtig du synes Mette F har været. Deri er jeg ikke enig. Overhovedet..!! Fair nok at den går på dig over hende. Jeg er der bare ikke. Til gengæld er det dig der blander rockere osv ind i debatten. Det virker som om at du tror at alle prostituerede er i dyb relation til rockere og anden kriminalitet. Der kan jeg bare sige at det er en absurd påstand og er lige så langt fra sandheden som at Mette er den bedste statsminister siden Stauning eller hvem det nu var du sammenlignede med.... Derfor... du ser spøgelser alle vegne, så er det bedste nok for dig at blive hjemme... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 4. Maj, 2020 går ned på knæ skrev, for 9 timer siden: Passer også godt med det krimelle miljø som rockere og prostituerede færdes i Ah, nu er der altså ikke sådan at prostituerede pr definition færdes i kriminelle miljøer. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 7. Maj, 2020 Kubrick skrev, den 4.5.2020 at 00:22: Øh... du taler vidst i vildelse. Jeg bemærkede at du var ved at komme i bukserne over hvor dygtig du synes Mette F har været. Deri er jeg ikke enig. Overhovedet..!! Fair nok at den går på dig over hende. Jeg er der bare ikke. Til gengæld er det dig der blander rockere osv ind i debatten. Det virker som om at du tror at alle prostituerede er i dyb relation til rockere og anden kriminalitet. Der kan jeg bare sige at det er en absurd påstand og er lige så langt fra sandheden som at Mette er den bedste statsminister siden Stauning eller hvem det nu var du sammenlignede med.... Derfor... du ser spøgelser alle vegne, så er det bedste nok for dig at blive hjemme... Jeg har vist nok for travlt til at blive hjemme. Kubrick de navne jeg nævnte er tidligere statsministre. Som jeg sagde så vurderer jeg at Mette Frederiksen ligger sig på en 3 plads over tidligere/nuværende statsministre/statsminister. Efter Stauning og Schlüter på andenpladsen. En vurdering som tidligere formand for Konservative Folkeparti Hans Engell selv er fremkommet med. En statsminister eller en politiker generealt måles jo ikke på udseendet. Det kan være en fordel med bestemt også en ulempe retfærdigt eller uretfærdigt, med hensyn til vælgertække. Men med hensyn til evnen som statsminister/politiker har udseendet ikke rigtig noget at sige. Ellers skulle man måske stemme på Pernille Vermund, hvis man ellers kan lide hendes type, men hendes evne som politiker er vist stærkt begrænset, og vælger-segmentet hun henvender sig til ligeså begrænset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 7. Maj, 2020 går ned på knæ skrev, for 31 minutter siden: Jeg har vist nok for travlt til at blive hjemme. Kubrick de navne jeg nævnte er tidligere statsministre. Som jeg sagde så vurderer jeg at Mette Frederiksen ligger sig på en 3 plads over tidligere/nuværende statsministre/statsminister. Efter Stauning og Schlüter på andenpladsen. En vurdering som tidligere formand for Konservative Folkeparti Hans Engell selv er fremkommet med. En statsminister eller en politiker generealt måles jo ikke på udseendet. Det kan være en fordel med bestemt også en ulempe retfærdigt eller uretfærdigt, med hensyn til vælgertække. Men med hensyn til evnen som statsminister/politiker har udseendet ikke rigtig noget at sige. Ellers skulle man måske stemme på Pernille Vermund, hvis man ellers kan lide hendes type, men hendes evne som politiker er vist stærkt begrænset, og vælger-segmentet hun henvender sig til ligeså begrænset. Flot... Jeg er virkelig glad for at du har evnen til at belære mig om tidligere danske statsministre. Af hjertet tak..! Og at Hans Engell har været formand for de konservative... det er sprit ny viden for mig. Hvis han ikke længere er formand hvad laver han så i dag..?? For vi er enige om at det Pernille Skipper der er formand nu, ikk’? Jeg var iøvrigt sikker på at måden der blev valgt formand i social kammeraterne var efter udseende, for jeg tænker at du havde et rigtig godt øje til Gucci Helle også...? Det er godt at du kan forklare det, ellers ville jeg jo ikke vide hvordan det forholdt sig... Hvis du er i tvivl... hvilket jeg føler mig ret sikker på at du sikkert er... så kan ovenstående være præget af en lille smule ironi... Skynd dig ind foran husalteret... hun er i TV igen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 10. Maj, 2020 Kubrick skrev, den 7.5.2020 at 20:09: Flot... Jeg er virkelig glad for at du har evnen til at belære mig om tidligere danske statsministre. Af hjertet tak..! Og at Hans Engell har været formand for de konservative... det er sprit ny viden for mig. Hvis han ikke længere er formand hvad laver han så i dag..?? For vi er enige om at det Pernille Skipper der er formand nu, ikk’? Jeg var iøvrigt sikker på at måden der blev valgt formand i social kammeraterne var efter udseende, for jeg tænker at du havde et rigtig godt øje til Gucci Helle også...? Det er godt at du kan forklare det, ellers ville jeg jo ikke vide hvordan det forholdt sig... Hvis du er i tvivl... hvilket jeg føler mig ret sikker på at du sikkert er... så kan ovenstående være præget af en lille smule ironi... Skynd dig ind foran husalteret... hun er i TV igen... Bortset fra at jeg ikke er socialdemokrat, jeg er medlem af venstre. Du fatter ikke, at hvad jeg prøver at fortælle dig og alle andre herinde er, at i er dybt uansvarlige. Både i kunder der går til pigerne i disse her tider, men i høj grad også jeg prostituerede, og det hjælper ikke, at i gemmer jer bag kunden, og siger at det er et frit valg, om han vil opsøge jer. Hvis smitten bryder ud i stor stil igen, er jeg sikker på, at der vil være et flertal for at forbyde prostitution eller sætte restriktioner ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 11. Maj, 2020 går ned på knæ skrev, for 10 timer siden: Bortset fra at jeg ikke er socialdemokrat, jeg er medlem af venstre. Du fatter ikke, at hvad jeg prøver at fortælle dig og alle andre herinde er, at i er dybt uansvarlige. Både i kunder der går til pigerne i disse her tider, men i høj grad også jeg prostituerede, og det hjælper ikke, at i gemmer jer bag kunden, og siger at det er et frit valg, om han vil opsøge jer. Hvis smitten bryder ud i stor stil igen, er jeg sikker på, at der vil være et flertal for at forbyde prostitution eller sætte restriktioner ind Nu er vi så lige gået ind i fase II. Det afgørende her er at folk stadig følger anvisningerne. Hvis smitten pludselig bryder ud i stor stil, vil det næppe kunne tilskrives aktiviteten i prostitutionsbranchen. Skulle det ske, vil man højest tænkeligt være nødt til at rulle planen for genåbning tilbage. Det vil således ikke blive en moralsk debat omkring prostitution, og et forsøg på at placere skylden/ansvaret der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 145 Skrevet 14. Maj, 2020 (edited) De danske glædespiger er ofte uhøflige og arrogante, hvis de mangler kunder kunne de skrue en tand ned for gudinde egoet (jeg ved godt det ikke gælder alle, bare en stor del). Jeg får nok en masse negative kommentarer for dette. Redigeret 14. Maj, 2020 af Randy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 14. Maj, 2020 Randy skrev, for 2 timer siden: Jeg får nok en masse negative kommentarer for dette. næh det tror jeg ikke jeg tror nærmere at nogen af os måske er så arrogante at vi ikke gider at forsvare os mod dit genereliserende statement 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg