Donen 40 Skrevet 27. April, 2020 Hej brødre Er der nogle af jer, der har været i Helsingør/Hornbæk og få en oplevelse i haven?: Sex i haven Jeg kunne godt tænke mig en massage af hende i haven, når Corona og vejret tillader det. Det lyder ikke dumt, at det foregår udenfor. Hvis ikke af hende har I så prøvet noget lignende? (er i tvivl om det er den rette kategori) /Donen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 27. April, 2020 Donen skrev, for 19 minutter siden: Hej brødre Er der nogle af jer, der har været i Helsingør/Hornbæk og få en oplevelse i haven?: Sex i haven Jeg kunne godt tænke mig en massage af hende i haven, når Corona og vejret tillader det. Det lyder ikke dumt, at det foregår udenfor. Hvis ikke af hende har I så prøvet noget lignende? (er i tvivl om det er den rette kategori) /Donen Hold da kæft en dejlig krop hun har, lækkert understel, men lige det der med sex i haven i dag, der regner og der er lidt små koldt. Der regner i hvertfald i Nordjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 27. April, 2020 klinikfuckers skrev, for 13 minutter siden: Hold da kæft en dejlig krop hun har, lækkert understel, men lige det der med sex i haven i dag, der regner og der er lidt små koldt. Der regner i hvertfald i Nordjylland Hun har sikkert også en havestue - ellers ser "lysthuset" ikke ud til at fejle noget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 27. April, 2020 Jernsvinet skrev, for 1 time siden: Hun har sikkert også en havestue - ellers ser "lysthuset" ikke ud til at fejle noget Nej undervognen er mega fin, lækre hofter og dejlig glat mis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 27. April, 2020 Enig, men kasserne er da helt forkert skruet på!! :-))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 27. April, 2020 Hej Donen Jeg er normalt ikke så meget til udenlandske piger, men hende kan jeg anbefale. Hun har tidlige været i Ringsted, hvor jeg besøgte hende. Du kan læse min anmeldelse her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/101274-hondurean-girl-in-ringsted/ Hvis du besøger hende til trods for disse Coronede dage, så skriv lige en anmeldelse, så vi ved om hus stadig giver en god service. BR. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 27. April, 2020 (edited) Gammel rotte skrev, 1 time siden: Enig, men kasserne er da helt forkert skruet på!! :-))) De er dejlig naturlige - lige til en dejlig omgang varm og blød naturspansk med godt med spyt, hvor man rigtig kan få klemt pikken ind mellem brysterne og give den gas uden pigen får nykker - dæleme noget andet end hårde og iskolde plastpatter Redigeret 27. April, 2020 af Jernsvinet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 27. April, 2020 Har været på stedet tidligere, men ikke besøgt denne kvinde... stedet fejler ihvertfald ikke noget og har da selv modtaget en god thai massage i haven... indenfor var der ihverfald tidligere en pejs til de kolde dage.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donen 40 Skrevet 29. April, 2020 Kubrick skrev, den 27.4.2020 at 21:27: Har været på stedet tidligere, men ikke besøgt denne kvinde... stedet fejler ihvertfald ikke noget og har da selv modtaget en god thai massage i haven... indenfor var der ihverfald tidligere en pejs til de kolde dage.... Hvordan fungerer det i haven, er det diskret? Er det en villa eller hvordan? Tak for svar! :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 29. April, 2020 Donen skrev, for 5 timer siden: Hvordan fungerer det i haven, er det diskret? Er det en villa eller hvordan? Tak for svar! Der sidder en gammel mand med en zoom linse i huset til højre for han er også betalende undskyld ironien - men svaret ligger lidt i konceptet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newpussyhunter2 211 Skrevet 29. April, 2020 Til jerngrisen: har du været der eller bare en fornemmelse ? Til andre: bortset fra den pæne have etc.- kan nogen bekræfte hvad den rødskæggede har oplevet andetsteds ? lidt af en køretur, hvis hun er en halvfuser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 1. Maj, 2020 Donen skrev, den 29.4.2020 at 08:39: Hvordan fungerer det i haven, er det diskret? Er det en villa eller hvordan? Tak for svar! :) Ja, det var fint diskret. Det er en villa i udkanten af Hornbæk. Jeg tænker at naboerne nok godt ved hvad der foregår derinde, men jeg synes godt at man kan slippe ind uden al for mange nysgerrige blikke... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg