Fynbofyr 15 Skrevet 26. April, 2020 Hej med jer Er i begyndt at besøge GP'er igen, eller afventer i corona situationen? Jeg er ikke selv begyndt, men venter lidt endnu, selvom det er ved at være alt for lang tid siden efterhånden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 26. April, 2020 Jo men faren er jo den samme som den først dag . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1904 Skrevet 26. April, 2020 Nej. Jeg afventer nok udviklingen i tallene en måneds tid endnu, før jeg tager en beslutning. Foråret og sommeren burde sammen med restriktionerne være vores ven. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 26. April, 2020 Nej, jeg tør ikke at tage chancen. En GP kommer jo i meget tæt kontakt med mange og risikoen er for stor. Jeg forstår slet ikke hvordan at nogle GP'er tør at arbejde i denne tid! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 26. April, 2020 Ikke endnu. Savner mine udenlandske favoritter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 26. April, 2020 Havde besluttet mig for at vente et par uger, men da min absolutte favoritpige var på vagt, så blev den beslutning droppet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 26. April, 2020 Nope, jeg skal ikke nyde noget, før chancen for smitte er markant mindre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Antrahx 34 Skrevet 26. April, 2020 Er de rigtige piger, de rigtige steder så ryger jeg afsted, er på ingen måder nervøs i min hverdag, 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 26. April, 2020 Nope. Er ikke den der tør tage risikoen for at være et tilfældigt led i en smittekæde, der slår en tilfældig medborger ihjel. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1803 Skrevet 26. April, 2020 Ja har været afsted. Der var håndsprit, samt sprit til at sprøjte ud over briks, og så var besøget helt uden kys. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 123 Skrevet 26. April, 2020 Nej - holder mig pænt tilbage tager ingen chancer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 26. April, 2020 Gør ikke noget før i 2021, tidligst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Evil twin Skrevet 26. April, 2020 Jeg begynder og overvejer det. Men ser nok lige tiden an. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asianman 494 Skrevet 26. April, 2020 (edited) Afventer situationen. Det som jeg bedst kan lide er tungekys, sf og GFE. Og der er ikke ret mange gp´er som tilbyder dette p.t. hvilket er fornuftigt nok. Spørgsmålet er om det fremover og i fremtiden bliver meget "klinisk", hurtig ind og hurtig ud med håndsprit og mundbind. SÅ tager jeg hellere end håndtrold selv, selvom det er en trist og sørgelig udvikling. Redigeret 26. April, 2020 af asianman 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 26. April, 2020 Jeg har besøgt Episke Mai ved Randers. Men hun holder sig jo nede i fodenden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5029 Skrevet 26. April, 2020 Kan ikke lade være med at smile lidt af at alle tror at tingene er i fineste orden, når bare bare der sprites hænder, briks, legetøj etc I resten af samfundet er der smittefare, når man opholder sig nærmere hinanden end ca 2 meter..... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 26. April, 2020 Prinz skrev, for 54 minutter siden: Kan ikke lade være med at smile lidt af at alle tror at tingene er i fineste orden, når bare bare der sprites hænder, briks, legetøj etc I resten af samfundet er der smittefare, når man opholder sig nærmere hinanden end ca 2 meter..... Det beviser nogle mænd tænker med pikken, de finder bare en undskyldning - så tror de alt er vel. utroligt efter så mange uger med information og nedlukning, så skal der ikke mere til, at nogle gp og mænd falder i.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 27. April, 2020 Prinz skrev, for 2 timer siden: Kan ikke lade være med at smile lidt af at alle tror at tingene er i fineste orden, når bare bare der sprites hænder, briks, legetøj etc I resten af samfundet er der smittefare, når man opholder sig nærmere hinanden end ca 2 meter..... Nu hvor smittespredningen er nogenlunde under kontrol i samfundet, er det muligt at genoptage den oprindelige metode med smittesporing. Der er nogle, der kan kommer til at svare på nogle meget pinlige spørgsmål om, hvem de har været i nærheden af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 27. April, 2020 (edited) et spørgsmål til jer der er afventende er det fordi i ikke vil (risikere at) blive smittet af netop en gp? eller er det fordi i regner med at i kan holde jer helt og aldeles smittefri og at corona dør en dag hvis bare man holder afstand? just wondering Redigeret 27. April, 2020 af aaisha 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 27. April, 2020 Fynbofyr skrev, for 11 timer siden: Hej med jer Er i begyndt at besøge GP'er igen, eller afventer i corona situationen? Jeg er ikke selv begyndt, men venter lidt endnu, selvom det er ved at være alt for lang tid siden efterhånden. Afventer til det hele er mere sikkert jeg havde lavet en aftale med 2 GP´er inden krisen ramte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1904 Skrevet 27. April, 2020 aaisha skrev, for 28 minutter siden: et spørgsmål til jer der er afventende er det fordi i ikke vil (risikere at) blive smittet af netop en gp? eller er det fordi i regner med at i kan holde jer helt og aldeles smittefri og at corona dør en dag hvis bare man holder afstand? just wondering Jeg vil gerne mindske min risiko for at blive smittet, og derfor undgår jeg højrisiko opførsel og det mener jeg altså at seksuel samvær er. Dernæst er der også en faktor ved mange gper, og det er at de ikke arbejder i samme nærområde, som de bor bor i. En del københavnske piger arbejder i Jylland og omvendt, og dermed kan man starte nye geografiske smittekæder. København er blandet væsentligt hårdere ramt end syddanmark. Jeg ved ikke om jeg kan undgå Corona indtil en vaccine kommer eller der er effektiv behandling mod de svære tilfælde, men jeg har ikke tænkt mig aktivt at opsøge smitte, som jeg mener det er grænsende til at være ved at opsøge en gp. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 27. April, 2020 (edited) Jeg søger oplevelser af gfe-typen, og er ikke interesseret i at sætte de sidste mange ugers indsats over styr for en less-than-average-oplevelse, så jeg skal ingen steder, før virus-reproduktionsraten i vores del af verden er helt i bund og udvalget omvendt er større. Hvem ved, til september kan man måske indtage den rette dosis Foipan og flyve med Lufthansi på FKK-tur... (ja, man har vel lov at drømme) Redigeret 27. April, 2020 af Pinkman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 27. April, 2020 Landsbytossen skrev, for 11 timer siden: Nope, jeg skal ikke nyde noget, før chancen for smitte er markant mindre. Har respekt for den holdning , men reelt set bliver smitten aldrig mindre med mindre der kommer en vacine og gær os immune.... og det plejer at tage nogen år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 123 Skrevet 27. April, 2020 Er aldersmæssigt tæt på risikogruppen. Så derfor INGEN chancer overhovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 27. April, 2020 Antrahx skrev, for 10 timer siden: Er de rigtige piger, de rigtige steder så ryger jeg afsted, er på ingen måder nervøs i min hverdag, Jeg må indrømme, at jeg indtager samme holdning. Jeg tror så osse, at jeg har et rigtigt godt immunforsvar, da jeg ikke har haft blot antydningen af en forkølelse de sidste 7 år eller en "ordentlig" influenza siden starten af 80'erne. Så jeg er heller ikke specielt nervøs, men tager dog lige en snak med pigen om, hvordan de sidste 6-7 uger har været for os begge. Har hun osse været symptomfri i perioden, så er jeg ok med det. Har bl.a. besøgt to thaipiger i den forgangne uge, som lige var genåbnet i mandags. Det var sgu en tiltrængt forløsning efter 7 røvkedelige uger i primært eget selskab og en masse snak og vidosnak på FB. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg