Hop til indhold

Østjyllandsk pirringsmassage

Featured Replies

Skrevet

Halløj kammerater!

Jeg er på udkig efter en oplevelse, der stemmer overens med den behandling den heldige gut i videoen bliver udsat for (se link nedenfor). Helst i Østjylland omkring Aarhus.

Min efterlysning går på den måde hun masserer ham på, der fokuserer på at pirre i helt uhørt grad, men uden nødvendigvis at lægge op til menukort og dertilhørende ydelser. Hovedpointen består i at høre hvor I har oplevet den bedste kemi mellem jer selv og massøsen.

På forhånd tak for jeres udveksling af erfaringer.

https://www.xvideos.com/video10015523/real_jap_masseur_enjoying_cock_ride

Skrevet
Lukas_A skrev, for 10 minutter siden:

Halløj kammerater!

Jeg er på udkig efter en oplevelse, der stemmer overens med den behandling den heldige gut i videoen bliver udsat for (se link nedenfor). Helst i Østjylland omkring Aarhus.

Min efterlysning går på den måde hun masserer ham på, der fokuserer på at pirre i helt uhørt grad, men uden nødvendigvis at lægge op til menukort og dertilhørende ydelser. Hovedpointen består i at høre hvor I har oplevet den bedste kemi mellem jer selv og massøsen.

På forhånd tak for jeres udveksling af erfaringer.

https://www.xvideos.com/video10015523/real_jap_masseur_enjoying_cock_ride

Apple i Århus laver noget der ligner. 

Læs evt min anmeldelse af et besøg hos hende for nyligt

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet

Apple er fantastisk... både til massage og til det frække. Men jeg synes hun adskiller de to ting ret skarpt (uden jeg beder hende om det :P)... f.eks. pirrer hun ikke bollerne under massagen (i hvert fald ikke hos mig) 

Skrevet
B&O skrev, for 24 minutter siden:

Apple er fantastisk... både til massage og til det frække. Men jeg synes hun adskiller de to ting ret skarpt (uden jeg beder hende om det :P)... f.eks. pirrer hun ikke bollerne under massagen (i hvert fald ikke hos mig) 

Det har du ret i, men massagen glider jo stille og roligt over i fantastisk ophidsende leg. Men det ville være dejligt hvis hun lige pirrede lidt under første halvdel af timen. 

Skrevet

Der er faktisk ikke ret mange der mestrer det som trådstarter efterspørger... enten går de alt for hurtigt frem, eller også pirrer de slet ikke under massagen. Men jeg er enig i at Apple er et godt bud... selv om jeg helst vil have hende for mig selv

Skrevet
B&O skrev, for 16 minutter siden:

selv om jeg helst vil have hende for mig selv

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Jeg tror da bestemt heller ikke der er andre end vi to der besøger hende. :ph34r:

Skrevet
B&O skrev, for 47 minutter siden:

Der er faktisk ikke ret mange der mestrer det som trådstarter efterspørger.

Kommer i tanke om at Day ved Dee Day i Herluf Trollesgade i Århus laver en god massage og pirrer på det inderligste undervejs. Og så er hun ret køn, dog silibryster, men passer fint i størrelse. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Kommer i tanke om at Day ved Dee Day i Herluf Trollesgade i Århus laver en god massage og pirrer på det inderligste undervejs. Og så er hun ret køn, dog silibryster, men passer fint i størrelse. 

Er det normal Århus-pris for FP?

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden:

Det har du ret i, men massagen glider jo stille og roligt over i fantastisk ophidsende leg. Men det ville være dejligt hvis hun lige pirrede lidt under første halvdel af timen. 

Er hendes pris normal Århus-pris for FP?

Skrevet
NUCH2019 skrev, for 45 minutter siden:

Er hendes pris normal Århus-pris for FP?

Jæs

Skrevet
NUCH2019 skrev, for 47 minutter siden:

Er det normal Århus-pris for FP?

Og jæs

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 26.4.2020 at 19:18:

Bare bestil det du vil have og spring massagen over - det kræver måske lidt overtalelse - især også at få dem til at smide kludene - men så kan man være heldig at de stiller sig således at du også kan komme til at gnubbe dem i fissen.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:

Bare bestil det du vil have og spring massagen over - det kræver måske lidt overtalelse - især også at få dem til at smide kludene - men så kan man være heldig at de stiller sig således at du også kan komme til at gnubbe dem i fissen.

Jeg synes massagen er en dejlig indledning til resten. I dette tilfælde me Apple er massagen i øvrigt god, og hendes glidende overgang til sex delen er rigtig dejlig. 
Men det er ikke lige på og hårdt sex, som nogle bare vil have. Trådstarter efterlyser dog massage der udvikler sig ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.