Hop til indhold
Liverpool

Slank petit pige

Recommended Posts

Hi alle

Der var en petit og slank dansk massagepige. Hendes ansigt var også meget slankt. Mørkt langt hår. Hun må i dag være ca 30 år.

Hun arbejde skiftevis på flere klinikker

Jeg kan desværre ikke huske hendes navn.

Hun tilbød alt fra anal til ægte gfe.

Er der nogen der ved om hun holdt op? Stadig arbejder men nu op en obskur klinik?

Tak på forhånd

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Min første tanke er Laura.. Jeg ved ikke om hun stadig arbejder men jeg tror det faktisk ikke.. 

Mon ikke det kunne være pigen der gik under navnet "Livlige Laura" hos Romantica og Sexyclub og "Nanna" hos SexySecret i Rødovre og også havde hendes egen hjemmeside..hvor ja, hun tilbød A-L-T.

Hun blev jo voldsomt svinet til herinde af nogle brugere, og så er det klart at man har fået nok.

@Liverpool: Kan godt forstå dig.

Det er virkelig svært at finde danske teenagepiger/danske piger i starten af 20'erne, som både har model-look'et og de frækkeste tanker og samtidig udleve dem.

Mine tanker går til Laura og håber hun er et godt sted i sit liv og er lykkelig  i denne tid.<3

Laura non c'è, è andata via
Laura non è più cosa mia
E te che sei qua, e mi chiedi perché
L'amo se niente più mi dà
Mi manca da spezzare il fiato
Fa male e non lo sa
Che non mi è mai passata

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Min første tanke er Laura.. Jeg ved ikke om hun stadig arbejder men jeg tror det faktisk ikke.. 

Var også min tanke. 
Men hørte hun var stoppet. 

Ellers er der vel også @Græskelskende Clara

Del dette indlæg

Link til indlæg

Laura var en så skøn pige. Jeg tror dog ikke Laura er 30 i dag. Men det kan godt være. 
Jeg håber også hun har det godt igen. Det lød virkeligt til at hun har haft det meget svært. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders2 skrev, Lige nu:

Laura var en så skøn pige. Jeg tror dog ikke Laura er 30 i dag. Men det kan godt være. 
Jeg håber også hun har det godt igen. Det lød virkeligt til at hun har haft det meget svært. 

Er også mit indtryk. 
nåede desværre aldrig at besøge hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders2 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg tror dog ikke Laura er 30 i dag. Men det kan godt være. 

Jeg mener vi var nogenlunde jævnaldrende og derfor tænkte jeg hun nok var det 30 som jeg også er i dag:biggrin:.. Men jeg kan skam sagtens tage fejl.. Det der med huske aldre og navne er jeg rigtig dårlig til:ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 19 minutter siden:

Ellers er der vel også @Græskelskende Clara

Hun var min tanke nummer to faktisk:lol:.. Jeg har dog aldrig mødt Clara og derfor kunne jeg ikke udtale mig om hendes ansigt og hvorvidt det er særligt slankt..

Man skulle næsten tro jeg var en mand:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica
Manglede lige lidt mere tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Hun var min tanke nummer to faktisk:lol:.. Jeg har dog aldrig mødt Clara og derfor kunne jeg ikke udtale mig om hendes ansigt og hvorvidt det er særligt slankt..

Man skulle næsten tro jeg var en mand:lol:.. 

Og her har jeg længe gået og drømt og at møde dig, men med de tanker må jeg overveje det igenB)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lidt nemmere hvis du nævner bare nogle af de steder hun frekveterede.. Fordi hvis det nu f.eks var mon Cherie og cassiopeia eller Club Erotica så har jeg ikke mødt hende.. Men hvis det var romantica, sexyclub eller Vordingborgpigerne så har jeg højst sandsynlig mødt hende.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CuloSkør

Arh, der har altså ikke været over 50 piger der passer på hele beskrivelsen:

Mørkt/langt hår - slank - petit - dansk pige - der også tilbyder anal.

Ikke engang Livlige Laura, som jeg mener oplyste en højde på 175-176cm - hvilket vel ikke er "petit", som man plejer at bruge ordet...

Mit første og bedste bud ville være Olivia Wild, som også har været lidt rundt omkring.

https://annoncelight.dk/showad/247829

Del dette indlæg

Link til indlæg
CuloSkør skrev, for 11 minutter siden:

hvilket vel ikke er "petit", som man plejer at bruge ordet...

Altså som 149 cm høj og en kampvægt på 43 kg vil jeg gerne påpege at petit bliver brugt om alle piger efterhånden:lol:.. Og livlige Laura gik også under beskrivelsen petit.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, for 5 timer siden:

Hi alle

Der var en petit og slank dansk massagepige. Hendes ansigt var også meget slankt. Mørkt langt hår. Hun må i dag være ca 30 år.

Hun arbejde skiftevis på flere klinikker

Jeg kan desværre ikke huske hendes navn.

Hun tilbød alt fra anal til ægte gfe.

Er der nogen der ved om hun holdt op? Stadig arbejder men nu op en obskur klinik?

Tak på forhånd

Måske også en ide at nævne hvornår du sidst stødte på hende så man ved om det var for et halvt år siden eller 4 år siden:biggrin:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Altså som 149 cm høj og en kampvægt på 43 kg vil jeg gerne påpege at petit bliver brugt om alle piger efterhånden:lol:.. Og livlige Laura gik også under beskrivelsen petit.. 

Petit vil jeg ikke kalde hende. Jeg vil sige at hun havde model look - høj og slank, og mega flotte proportioner. indtil hun desværre tabte sig rigtigt meget det vil hun nok gå over i Skinny 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KingMats
Anders2 skrev, 1 time siden:

Petit vil jeg ikke kalde hende. Jeg vil sige at hun havde model look - høj og slank, og mega flotte proportioner. indtil hun desværre tabte sig rigtigt meget det vil hun nok gå over i Skinny 

:( og virkelig virkelig trist at se hende have det så dårligt.... hun har det bedst med ikke at blive omtalt på Eroguide, så please ...  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare der ville komme en ny LL, men her efter 4-5 år..mon ikke Cassiopeia, Romantica, Mon Cherie samt Pussygalores har piger som kan tilfredsstille dig så du bare må komme igen og igen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KingMats skrev, for 2 timer siden:

:( og virkelig virkelig trist at se hende have det så dårligt.... hun har det bedst med ikke at blive omtalt på Eroguide, så please ...  :)

Jeg er faktisk enig i det er bedst ikke at omtale hende. Når trådene først er åbne om hende så tror Jeg dog ikke det gør en stor forskel men at det tilgengæld er vigtigt at hun omtales Med respekt og empati. 
hun betød meget form mange og vi håber alle hun lader i sit nye liv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 3 timer siden:

Bare der ville komme en ny LL, men her efter 4-5 år..mon ikke Cassiopeia, Romantica, Mon Cherie samt Pussygalores har piger som kan tilfredsstille dig så du bare må komme igen og igen? 

For H...... da. Der står navnet L. i 60% af dine indlæg. Og det er kun, hvis jeg tæller indlæg efter man blev bedt om at lade hende være i fred. Hvor svært kan det være at sætte hende fri? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

ppd skrev, for 8 timer siden:

Mon ikke det kunne være pigen der gik under navnet "Livlige Laura" hos Romantica og Sexyclub og "Nanna" hos SexySecret i Rødovre og også havde hendes egen hjemmeside..hvor ja, hun tilbød A-L-T.

Hun blev jo voldsomt svinet til herinde af nogle brugere, og så er det klart at man har fået nok.

@Liverpool: Kan godt forstå dig.

Det er virkelig svært at finde danske teenagepiger/danske piger i starten af 20'erne, som både har model-look'et og de frækkeste tanker og samtidig udleve dem.

Mine tanker går til Laura og håber hun er et godt sted i sit liv og er lykkelig  i denne tid.<3

Laura non c'è, è andata via
Laura non è più cosa mia
E te che sei qua, e mi chiedi perché
L'amo se niente più mi dà
Mi manca da spezzare il fiato
Fa male e non lo sa
Che non mi è mai passata

Ja Laura hed pigen.

Tak for alle de fine kommentar

Disse Coronatider sætter tankerne i gang ... om minderne dukker op!

Del dette indlæg

Link til indlæg
KingMats skrev, for 5 timer siden:

Det vidste jeg ikke. Det var aldrig min mening. Laura er en skøn pige, så hvis Laura læser dette, så mange tak fra mig, og du ønskes al det bedste. Knus

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg

Link til indlæg

PS! Laura du er altid velkommen til at sende en privat besked! Tænker meGet på hvad du har været igennem. Så giv' jeg en kop kaffe! 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...