Liverpool 887 Skrevet 26. April, 2020 Hi alle Der var en petit og slank dansk massagepige. Hendes ansigt var også meget slankt. Mørkt langt hår. Hun må i dag være ca 30 år. Hun arbejde skiftevis på flere klinikker Jeg kan desværre ikke huske hendes navn. Hun tilbød alt fra anal til ægte gfe. Er der nogen der ved om hun holdt op? Stadig arbejder men nu op en obskur klinik? Tak på forhånd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 26. April, 2020 Undskyld jeg har sat en griner men der er jo omkring 50 af disse piger er der ikke? Måske kan du beskrive lidt mere ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 26. April, 2020 Min første tanke er Laura.. Jeg ved ikke om hun stadig arbejder men jeg tror det faktisk ikke.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 26. April, 2020 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Min første tanke er Laura.. Jeg ved ikke om hun stadig arbejder men jeg tror det faktisk ikke.. Mon ikke det kunne være pigen der gik under navnet "Livlige Laura" hos Romantica og Sexyclub og "Nanna" hos SexySecret i Rødovre og også havde hendes egen hjemmeside..hvor ja, hun tilbød A-L-T. Hun blev jo voldsomt svinet til herinde af nogle brugere, og så er det klart at man har fået nok. @Liverpool: Kan godt forstå dig. Det er virkelig svært at finde danske teenagepiger/danske piger i starten af 20'erne, som både har model-look'et og de frækkeste tanker og samtidig udleve dem. Mine tanker går til Laura og håber hun er et godt sted i sit liv og er lykkelig i denne tid. Laura non c'è, è andata via Laura non è più cosa mia E te che sei qua, e mi chiedi perché L'amo se niente più mi dà Mi manca da spezzare il fiato Fa male e non lo sa Che non mi è mai passata 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 26. April, 2020 JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden: Min første tanke er Laura.. Jeg ved ikke om hun stadig arbejder men jeg tror det faktisk ikke.. Var også min tanke. Men hørte hun var stoppet. Ellers er der vel også @Græskelskende Clara 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 26. April, 2020 Laura var en så skøn pige. Jeg tror dog ikke Laura er 30 i dag. Men det kan godt være. Jeg håber også hun har det godt igen. Det lød virkeligt til at hun har haft det meget svært. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 26. April, 2020 Anders2 skrev, Lige nu: Laura var en så skøn pige. Jeg tror dog ikke Laura er 30 i dag. Men det kan godt være. Jeg håber også hun har det godt igen. Det lød virkeligt til at hun har haft det meget svært. Er også mit indtryk. nåede desværre aldrig at besøge hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 26. April, 2020 Anders2 skrev, for 10 minutter siden: Jeg tror dog ikke Laura er 30 i dag. Men det kan godt være. Jeg mener vi var nogenlunde jævnaldrende og derfor tænkte jeg hun nok var det 30 som jeg også er i dag.. Men jeg kan skam sagtens tage fejl.. Det der med huske aldre og navne er jeg rigtig dårlig til.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 26. April, 2020 (edited) AlfaN skrev, for 19 minutter siden: Ellers er der vel også @Græskelskende Clara Hun var min tanke nummer to faktisk.. Jeg har dog aldrig mødt Clara og derfor kunne jeg ikke udtale mig om hendes ansigt og hvorvidt det er særligt slankt.. Man skulle næsten tro jeg var en mand.. Redigeret 26. April, 2020 af JenniferRomantica Manglede lige lidt mere tekst 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 26. April, 2020 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Hun var min tanke nummer to faktisk.. Jeg har dog aldrig mødt Clara og derfor kunne jeg ikke udtale mig om hendes ansigt og hvorvidt det er særligt slankt.. Man skulle næsten tro jeg var en mand.. Og her har jeg længe gået og drømt og at møde dig, men med de tanker må jeg overveje det igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 26. April, 2020 Det lidt nemmere hvis du nævner bare nogle af de steder hun frekveterede.. Fordi hvis det nu f.eks var mon Cherie og cassiopeia eller Club Erotica så har jeg ikke mødt hende.. Men hvis det var romantica, sexyclub eller Vordingborgpigerne så har jeg højst sandsynlig mødt hende.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 26. April, 2020 AlfaN skrev, for 1 minut siden: Og her har jeg længe gået og drømt og at møde dig, men med de tanker må jeg overveje det igen Du kunne også tage det som en opfordring til at selv tjekke efter.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 26. April, 2020 @Græskelskende Clara arbejder hos mon cherie under navnet Lara og kan klart anbefales, hun er en petite slank pige og hun giver den gas på lagnet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CuloSkør Skrevet 26. April, 2020 Arh, der har altså ikke været over 50 piger der passer på hele beskrivelsen: Mørkt/langt hår - slank - petit - dansk pige - der også tilbyder anal. Ikke engang Livlige Laura, som jeg mener oplyste en højde på 175-176cm - hvilket vel ikke er "petit", som man plejer at bruge ordet... Mit første og bedste bud ville være Olivia Wild, som også har været lidt rundt omkring. https://annoncelight.dk/showad/247829 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 26. April, 2020 CuloSkør skrev, for 11 minutter siden: hvilket vel ikke er "petit", som man plejer at bruge ordet... Altså som 149 cm høj og en kampvægt på 43 kg vil jeg gerne påpege at petit bliver brugt om alle piger efterhånden.. Og livlige Laura gik også under beskrivelsen petit.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 26. April, 2020 Liverpool skrev, for 5 timer siden: Hi alle Der var en petit og slank dansk massagepige. Hendes ansigt var også meget slankt. Mørkt langt hår. Hun må i dag være ca 30 år. Hun arbejde skiftevis på flere klinikker Jeg kan desværre ikke huske hendes navn. Hun tilbød alt fra anal til ægte gfe. Er der nogen der ved om hun holdt op? Stadig arbejder men nu op en obskur klinik? Tak på forhånd Måske også en ide at nævne hvornår du sidst stødte på hende så man ved om det var for et halvt år siden eller 4 år siden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 26. April, 2020 JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden: Altså som 149 cm høj og en kampvægt på 43 kg vil jeg gerne påpege at petit bliver brugt om alle piger efterhånden.. Og livlige Laura gik også under beskrivelsen petit.. Petit vil jeg ikke kalde hende. Jeg vil sige at hun havde model look - høj og slank, og mega flotte proportioner. indtil hun desværre tabte sig rigtigt meget det vil hun nok gå over i Skinny 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KingMats Skrevet 26. April, 2020 Anders2 skrev, 1 time siden: Petit vil jeg ikke kalde hende. Jeg vil sige at hun havde model look - høj og slank, og mega flotte proportioner. indtil hun desværre tabte sig rigtigt meget det vil hun nok gå over i Skinny og virkelig virkelig trist at se hende have det så dårligt.... hun har det bedst med ikke at blive omtalt på Eroguide, så please ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 26. April, 2020 Bare der ville komme en ny LL, men her efter 4-5 år..mon ikke Cassiopeia, Romantica, Mon Cherie samt Pussygalores har piger som kan tilfredsstille dig så du bare må komme igen og igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 26. April, 2020 KingMats skrev, for 2 timer siden: og virkelig virkelig trist at se hende have det så dårligt.... hun har det bedst med ikke at blive omtalt på Eroguide, så please ... Jeg er faktisk enig i det er bedst ikke at omtale hende. Når trådene først er åbne om hende så tror Jeg dog ikke det gør en stor forskel men at det tilgengæld er vigtigt at hun omtales Med respekt og empati. hun betød meget form mange og vi håber alle hun lader i sit nye liv 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 26. April, 2020 ppd skrev, for 3 timer siden: Bare der ville komme en ny LL, men her efter 4-5 år..mon ikke Cassiopeia, Romantica, Mon Cherie samt Pussygalores har piger som kan tilfredsstille dig så du bare må komme igen og igen? For H...... da. Der står navnet L. i 60% af dine indlæg. Og det er kun, hvis jeg tæller indlæg efter man blev bedt om at lade hende være i fred. Hvor svært kan det være at sætte hende fri? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 26. April, 2020 JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: Min første tanke er Laura.. Jeg ved ikke om hun stadig arbejder men jeg tror det faktisk ikke.. ppd skrev, for 8 timer siden: Mon ikke det kunne være pigen der gik under navnet "Livlige Laura" hos Romantica og Sexyclub og "Nanna" hos SexySecret i Rødovre og også havde hendes egen hjemmeside..hvor ja, hun tilbød A-L-T. Hun blev jo voldsomt svinet til herinde af nogle brugere, og så er det klart at man har fået nok. @Liverpool: Kan godt forstå dig. Det er virkelig svært at finde danske teenagepiger/danske piger i starten af 20'erne, som både har model-look'et og de frækkeste tanker og samtidig udleve dem. Mine tanker går til Laura og håber hun er et godt sted i sit liv og er lykkelig i denne tid. Laura non c'è, è andata via Laura non è più cosa mia E te che sei qua, e mi chiedi perché L'amo se niente più mi dà Mi manca da spezzare il fiato Fa male e non lo sa Che non mi è mai passata Ja Laura hed pigen. Tak for alle de fine kommentar Disse Coronatider sætter tankerne i gang ... om minderne dukker op! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 26. April, 2020 (edited) KingMats skrev, for 5 timer siden: og virkelig virkelig trist at se hende have det så dårligt.... hun har det bedst med ikke at blive omtalt på Eroguide, så please ... Det vidste jeg ikke. Det var aldrig min mening. Laura er en skøn pige, så hvis Laura læser dette, så mange tak fra mig, og du ønskes al det bedste. Knus Redigeret 26. April, 2020 af Liverpool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 27. April, 2020 (edited) PS! Laura du er altid velkommen til at sende en privat besked! Tænker meGet på hvad du har været igennem. Så giv' jeg en kop kaffe! Redigeret 27. April, 2020 af Liverpool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg