Fyr46 42 Skrevet 26. April, 2020 Hej Nogen der kan fortælle noget om denne smukke pige ? https://annoncelight.dk/showad/275815 mvh.Fyr 46 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille hårde 119 Skrevet 27. April, 2020 Fyr46 skrev, den 26.4.2020 at 10:14: Hej Nogen der kan fortælle noget om denne smukke pige ? https://annoncelight.dk/showad/275815 mvh.Fyr 46 Hvis det er hende på de første 3 billeder du snakker om ser hun fræk ud, men som jeg ser billederne i annoncen er de 2 piger, vil helt klart besøge hende på den gul røde madras i løbet af ugen spørgsmålet er bare hvordan man bestiller man ved jo ikke hvem der er pooky Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 27. April, 2020 Den lille hårde skrev, for 6 minutter siden: Hvis det er hende på de første 3 billeder du snakker om ser hun fræk ud, men som jeg ser billederne i annoncen er de 2 piger, vil helt klart besøge hende på den gul røde madras i løbet af ugen spørgsmålet er bare hvordan man bestiller man ved jo ikke hvem der er pooky Jeg tror ikke, at det er 2 piger, kig på munden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lykkelige Dan 30 Skrevet 27. April, 2020 Har tænkt med at besøge hende i morgen så skal nok vende retur med svar 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille hårde 119 Skrevet 28. April, 2020 Lykkelige Dan skrev, for 18 timer siden: Har tænkt med at besøge hende i morgen så skal nok vende retur med svar Jeg planlægger en tur torsdag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lykkelige Dan 30 Skrevet 29. April, 2020 God morgen som lovet så var jeg et smut forbi Pooky. Og det er hende på alle billederne. Det ser man tydeligt irl. Super sød og naturlige pige. Dejlig brun faktisk det kunne jeg godt lide Bestilte 30 min fullpakke. Det var både b2b, massage og en gang sex. Det hele var faktisk rigtigt dejligt. Dejligt Indlevelse i sex delen følte på ingen måde det var påtaget. Fissen dejlig glat og våd. Jeg er sikker på jeg kommer igen. Efter d 1 he he. Jeg gav 900kr for de 30 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr46 42 Skrevet 29. April, 2020 Lykkelige Dan skrev, for 3 timer siden: God morgen som lovet så var jeg et smut forbi Pooky. Og det er hende på alle billederne. Det ser man tydeligt irl. Super sød og naturlige pige. Dejlig brun faktisk det kunne jeg godt lide Bestilte 30 min fullpakke. Det var både b2b, massage og en gang sex. Det hele var faktisk rigtigt dejligt. Dejligt Indlevelse i sex delen følte på ingen måde det var påtaget. Fissen dejlig glat og våd. Jeg er sikker på jeg kommer igen. Efter d 1 he he. Jeg gav 900kr for de 30 min. Tak for en god beskrivelse, det lyder fristende jeg må nok en tur forbi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg