Hop til indhold

Recommended Posts

Fyr46 skrev, den 26.4.2020 at 10:14:

Hej

Nogen der kan fortælle noget om denne smukke pige ?

https://annoncelight.dk/showad/275815

mvh.Fyr 46

Hvis det er hende på de første 3 billeder du snakker om ser hun fræk ud, men som jeg ser billederne i annoncen er de 2 piger, vil helt klart besøge hende på den gul røde madras i løbet af ugen spørgsmålet er bare hvordan man bestiller man ved jo ikke hvem der er pooky

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille hårde skrev, for 6 minutter siden:

Hvis det er hende på de første 3 billeder du snakker om ser hun fræk ud, men som jeg ser billederne i annoncen er de 2 piger, vil helt klart besøge hende på den gul røde madras i løbet af ugen spørgsmålet er bare hvordan man bestiller man ved jo ikke hvem der er pooky

Jeg tror ikke, at det er 2 piger, kig på munden. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

God morgen som lovet så var jeg et smut forbi Pooky. Og det er hende på alle billederne. Det ser man tydeligt irl. Super sød og naturlige pige. Dejlig brun faktisk det kunne jeg godt lide :-) Bestilte 30 min fullpakke. Det var både b2b, massage og en gang sex. Det hele var faktisk rigtigt dejligt. Dejligt Indlevelse i sex delen følte på ingen måde det var påtaget. Fissen dejlig glat og våd. Jeg er sikker på jeg kommer igen. Efter d 1 he he. 
Jeg gav 900kr for de 30 min. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lykkelige Dan skrev, for 3 timer siden:

God morgen som lovet så var jeg et smut forbi Pooky. Og det er hende på alle billederne. Det ser man tydeligt irl. Super sød og naturlige pige. Dejlig brun faktisk det kunne jeg godt lide :-) Bestilte 30 min fullpakke. Det var både b2b, massage og en gang sex. Det hele var faktisk rigtigt dejligt. Dejligt Indlevelse i sex delen følte på ingen måde det var påtaget. Fissen dejlig glat og våd. Jeg er sikker på jeg kommer igen. Efter d 1 he he. 
Jeg gav 900kr for de 30 min. 

Tak for en god beskrivelse, det lyder fristende jeg må nok en tur forbi ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...