Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Zoro1

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted og anmelde når du kun kan få 100 % seriøst massage og ikke bliver tilbudt ekstra ydelser, hvor man mange andre steder konstant fra du kommer ind af døren bliver tilbudt alt muligt (som alle ved hvad er ). Nuvel men er man til topklasse massage uden tilbud om alt muligt andet så besøg Thai Thip - Massage på Herlev Hovedgade. Jeg har været der flere gange og bedt om massage af ejeren Mali, hvilket er super lækkert ( hun er virkelig god til sit fag og sød og smilende hele tiden ) Lokalerne er lyse og rene og generelt virket alt meget passet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der og der må være meget forskellig service alt efter hvilken pige der masserer. 
jeg vil generelt mene at der er super mange gode steder i københavn og vi er meget heldige. Jeg har faktisk kun oplevet 2-3 rigtigt dårlige besøg ved thai massørerer. Og går altid med 3 undtagelser glad derfra. 
men på dette sted fik jeg decideret dårlig service. 
kvinden jeg bookede ved masserede mig de første 10-15 minutter og hun var god synes jeg. Men så kom der en ny ganske sur dame ind og tog over. Det var røv sygt og jeg var lige ved bare at gå men jeg lå stille og håbede jeg kunne være lidt sød og skabe en god stemning og få det vendt. Men det lykkedes ikke. 
jeg kommer ALDRIG tilbage selvom det ligger mega snart for mig i fht mit arbejde 

så surt :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Stedet har været anmeldt før forvid.   Der er iøvrigt mulighed for hj 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har også været der og der må være meget forskellig service alt efter hvilken pige der masserer. 
jeg vil generelt mene at der er super mange gode steder i københavn og vi er meget heldige. Jeg har faktisk kun oplevet 2-3 rigtigt dårlige besøg ved thai massørerer. Og går altid med 3 undtagelser glad derfra. 
men på dette sted fik jeg decideret dårlig service. 
kvinden jeg bookede ved masserede mig de første 10-15 minutter og hun var god synes jeg. Men så kom der en ny ganske sur dame ind og tog over. Det var røv sygt og jeg var lige ved bare at gå men jeg lå stille og håbede jeg kunne være lidt sød og skabe en god stemning og få det vendt. Men det lykkedes ikke. 
jeg kommer ALDRIG tilbage selvom det ligger mega snart for mig i fht mit arbejde 

så surt :(

Hvorfor gik den første massør fra dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Besnes mand skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor gik den første massør fra dig?

Fordi de havde lavet fejl i reservationern eller fordi hun blev brugt som blikfang. Det forstod jeg ikke helt. 
men hun var sød god og hyggelig - som langt de fleste. Hun var smilende og ganske pæn -  skøn pige. Meget surt de skiftede. 
sådan noget gider jeg bare ikke riskikere igen. Så jeg er færdig der desværre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret enig med Zoro1 her, har været her flere gange og i går havde jeg booket Mali til et par timers fod massage, det gør hun rigtig godt, og selv om der ikke tilbydes andet er det en fornøjelse at tale med hende, glad og lattermild, og smukke øjne, hendes mand har gjort et godt kup.

Jeg spurgte ind til i andres oplevelser da jeg syntes det er synd et af mine foretrukne steder får ris, den ældre gråhårede blev vist trukket ind som hjælp under sygdom, og Anders2 der fik ny massør var blevet oplyst dette da han ankom, Mali havde en aftale med en af de andre faste.

For ikke at få samme oplevelse bookede jeg Mali igen til næste uge, for jeg er meget tilfreds med behandlingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Besnes mand skrev, for 21 timer siden:

Anders2 der fik ny massør var blevet oplyst dette da han ankom, Mali havde en aftale med en af de andre faste

Kan du bekræfte det @Anders2? Det er altid ret overraskende, når en sælger kan huske en kunde langt bagud i tid, selvom vedkommende er anonym og oplevelsen bliver formidlet af tredjemand - specielt når kunden ikke engang har skrevet i sin omtale, hvilken dato det drejer sig. Så er det sandsynligst, at nogen pynter lidt på virkeligheden med en bortforklaring, men det kan jo ikke udelukkes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi søndag til strictly massage, og det var godt og dejligt af en yngre model i 30-40 års alderen, der var skam tilbud nok om handjob, men holdt fast og sagde nej tak, hvis jeg vil have sex, så går jeg til en som specifikt tilbyder det.
Nå men hun masserede med ansigtsværn på, og den lille ting gav hende stor bonus i mine øjne, selvom det var vildt mærkeligt ha ha
Men belønnede da indsatsen med en sølle 100kr tips, vi skal jo huske på at deres indkomst grundlag har været væk længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...