Hop til indhold

Aktivitet ved fuglsang nu?

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved om der aktivitet på fuglsang nu her? om man kan være heldig finde noget fræk 

Skrevet
anmelder skrev, for 26 minutter siden:

Hvad er fuglsang ???

Det  er  en  rasteplads  hvor  der  dyrkes  sex.  Meget  mand/mand.

Skrevet

Særligt på Fuglsang Nord dyrkes mand/mand. På Syd er der af til par/kvinder, som folder sig ud.

Skrevet

Når I skriver syd, mener i så det sydgående spor? De hedder vist officielt øst og vest.

Skrevet
Lynge9400 skrev, for 4 minutter siden:

Når I skriver syd, mener i så det sydgående spor? De hedder vist officielt øst og vest.

Ja... 

Skrevet

Ok. Tak Nemtøs.

Jeg var lidt forvirret fordi motorvejen drejer der, så rastepladsen fra det sydgående spor faktisk ligger nord for vejen. Men tak for forklaringen, selv jeg er med nu. :-)

Skrevet

Jeg vidste ikke at Jacob Fuglsang var til sådan noget! 

Men alt cykelløb er aflyst for tiden, så hvorfor ikke. 

Skrevet
Lynge9400 skrev, for 34 minutter siden:

Ok. Tak Nemtøs.

Jeg var lidt forvirret fordi motorvejen drejer der, så rastepladsen fra det sydgående spor faktisk ligger nord for vejen. Men tak for forklaringen, selv jeg er med nu. :-)

Jeg  har  aldrig  set  kvinder/par  ved  rastepladsen,  men  en  del  mænd. 

Det er  et  fint  sted til  sex,  men  man  skal  være  indstillet  på  at  blive  beluret  på  afstand. 

Skrevet

Sidste søndag var jeg inde på Vest, altså den i det sydgående spor ved 21 tiden for, at forrette min nødtørft. Der mødte jeg en flot trans. Fandt ikke ud af om han var til noget, eller bare ville vise sig frem.

image.png.d4613dca9a25274e2e27026c5b7ed8e5.png

Skrevet
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  har  aldrig  set  kvinder/par  ved  rastepladsen,  men  en  del  mænd. 

Det er  et  fint  sted til  sex,  men  man  skal  være  indstillet  på  at  blive  beluret  på  afstand. 

Nå. Så er det nok ikke noget for mig alligevel, men man kan da altid lige stoppe og se om der sker noget når man kommer forbi.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.