Hop til indhold
ChoosyVery

Sofia / Rosaamore i Fredericia

Recommended Posts

Jeg havde selv postet en efterlysning, men da ingen svarede måtte jeg jo selv afsted - jeg syntes det så for interessant ud til at lade være. 

Det handler om: https://annoncelight.dk/showad/294673

Og der var gevinst: Det er hende på billederne, hun var både sød og servicemindet og til 400 for 15 minutter var det også valuta for pengene. Ha, nogle gange er man jo bare glad for at være den der tager en for holdet, ikke?

Billederne er jo ærligt talt ikke ret gode, og jeg havde egentlig troet at det var for at skjule, at hun var noget kraftig. Men nej, slet ikke; Sofia er ganske slank med meget smukke naturlige bryster omkring A/B skålsstørrelse, og hun var ikke bleg for at byde dem til heller. Berøringsvenlig, jo bestemt. Køn, helt sikkert: Latina fra Columbia (sagde hun) og jeg vil tro omkring 25-27 år gammel.

Rigtig GFE vil jeg ikke kalde det, men hun gav helt klart noget af sig selv (og virkede glad undervejs), så det var langt fra en ligegyldig "bliv selv færdig"-oplevelse, så jeg var ganske godt tilfreds. 

Anbefales, hvis man kan lide slanke latinaer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...