Hop til indhold

anal auktion

Featured Replies

Skrevet

Fandt en annonce for ca. 3-4uger siden med en kvinde der ville igang med at modtage græsk. Derfor satte hun auktion igang for denne aktion. Sagen er at jeg ikke kan huske hvor jeg fandt annoncen henne, nogle der har faldet over denne? Mener det på Sjælland hun befandt sig.

Skrevet

Hende her har gjort det men det kan dog ikke ses på annoncen mere. http://www.voksenlisten.dk/tanja

Skrevet

Hejsa

Jeg havde en auktion på min stjernemødom. Jeg lukkede den den 22. marts. Jeg har ikke set lignende auktioner andre steder, så mon ikke, det er min, du har set ;)

Jeg har før holdt auktioner over nytårs- og juleaftener og det har altid været skægt og hyggeligt og ikke mindst vel modtaget.

Denne auktion derimod tiltrak dog desværre usædvanligt mange useriøse og..mmm...skal vi sige...mindre heldige henvendelser :shock: - hvorfor jeg til sidst måtte opgive den :(

Jeg er stadig analjomfru, men har nu sat min mødom på min menu istedet ;-) Og jeg vil MEGET gerne af med den ;-)

Kys

Tanja

Skrevet
  • Author

Det har nok været dig jeg har set. Må da håbe du kommer af med din anal mødom.

Skrevet

Hejsa

Jeg havde en auktion på min stjernemødom. Jeg lukkede den den 22. marts. Jeg har ikke set lignende auktioner andre steder, så mon ikke, det er min, du har set ;)

Jeg har før holdt auktioner over nytårs- og juleaftener og det har altid været skægt og hyggeligt og ikke mindst vel modtaget.

Denne auktion derimod tiltrak dog desværre usædvanligt mange useriøse og..mmm...skal vi sige...mindre heldige henvendelser :shock: - hvorfor jeg til sidst måtte opgive den :(

Jeg er stadig analjomfru, men har nu sat min mødom på min menu istedet ;-) Og jeg vil MEGET gerne af med den ;-)

Kys

Tanja

Mon ikke det er prisen 7500,00 kr. der har holdt de seriøse bud tilbage ;)

Skrevet

Mon ikke det er prisen 7500,00 kr. der har holdt de seriøse bud tilbage ;)

He he...var også min første tanke!

Det er lige så useriøst at annoncere med sådanne priser.

Og ja...det tiltrækker også useriøse svar...eller rettere 'svar på tiltale'.

/S

Skrevet

Det er lige så useriøst at annoncere med sådanne priser.

Og ja...det tiltrækker også useriøse svar...eller rettere 'svar på tiltale'.

De 7500 er for en hel aftens hygge, PLUS defloring af baggdøre. Sådan læser jeg da menuen. Og så er prisen vel yderst rimelig, selvfølgelig afhænging af hvor længe aftenen varer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.