Hop til indhold
nuhok

anal auktion

Recommended Posts

Fandt en annonce for ca. 3-4uger siden med en kvinde der ville igang med at modtage græsk. Derfor satte hun auktion igang for denne aktion. Sagen er at jeg ikke kan huske hvor jeg fandt annoncen henne, nogle der har faldet over denne? Mener det på Sjælland hun befandt sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Jeg havde en auktion på min stjernemødom. Jeg lukkede den den 22. marts. Jeg har ikke set lignende auktioner andre steder, så mon ikke, det er min, du har set ;)

Jeg har før holdt auktioner over nytårs- og juleaftener og det har altid været skægt og hyggeligt og ikke mindst vel modtaget.

Denne auktion derimod tiltrak dog desværre usædvanligt mange useriøse og..mmm...skal vi sige...mindre heldige henvendelser :shock: - hvorfor jeg til sidst måtte opgive den :(

Jeg er stadig analjomfru, men har nu sat min mødom på min menu istedet ;-) Og jeg vil MEGET gerne af med den ;-)

Kys

Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har nok været dig jeg har set. Må da håbe du kommer af med din anal mødom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Jeg havde en auktion på min stjernemødom. Jeg lukkede den den 22. marts. Jeg har ikke set lignende auktioner andre steder, så mon ikke, det er min, du har set ;)

Jeg har før holdt auktioner over nytårs- og juleaftener og det har altid været skægt og hyggeligt og ikke mindst vel modtaget.

Denne auktion derimod tiltrak dog desværre usædvanligt mange useriøse og..mmm...skal vi sige...mindre heldige henvendelser :shock: - hvorfor jeg til sidst måtte opgive den :(

Jeg er stadig analjomfru, men har nu sat min mødom på min menu istedet ;-) Og jeg vil MEGET gerne af med den ;-)

Kys

Tanja

Mon ikke det er prisen 7500,00 kr. der har holdt de seriøse bud tilbage ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke det er prisen 7500,00 kr. der har holdt de seriøse bud tilbage ;)

He he...var også min første tanke!

Det er lige så useriøst at annoncere med sådanne priser.

Og ja...det tiltrækker også useriøse svar...eller rettere 'svar på tiltale'.

/S

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er lige så useriøst at annoncere med sådanne priser.

Og ja...det tiltrækker også useriøse svar...eller rettere 'svar på tiltale'.

De 7500 er for en hel aftens hygge, PLUS defloring af baggdøre. Sådan læser jeg da menuen. Og så er prisen vel yderst rimelig, selvfølgelig afhænging af hvor længe aftenen varer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...