Evigglad 2 Skrevet 25. April, 2020 Nogen der har gode eller dårlige erfaringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 962 Skrevet 26. April, 2020 Det tænker jeg da at de fleste har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evigglad 2 Skrevet 26. April, 2020 mester4u skrev, for 5 timer siden: Det tænker jeg da at de fleste har. hmm det må du uddybe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 962 Skrevet 26. April, 2020 Jamen gerne, jeg har da igennem mine knap 50 år gjort mange erfaringer, gode såvel som dårlige. Det er jo hvad du spørger om, om nogen har gode eller dårlige erfaringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 26. April, 2020 Evigglad skrev, for 5 timer siden: hmm det må du uddybe Han mener du sgu må oppe dig, og komme ind i kampen. Lever gerne mere end en den absolutte minimum indsats, hvis du vil have svar på et spørgsmål. F.eks. at inkludere et link til dem/den du søger gode/dårlige erfaringer om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evigglad 2 Skrevet 27. April, 2020 Kan ikk finde ud af det link der sker heller ikk noget når jeg trykker på de der link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evigglad 2 Skrevet 8. Maj, 2020 Når så fik jeg selv mødt hende damm hun suger jo nærmest livet ud af en og tror et øje skal have en forlænget weekend men skal helt sikkert mødes med hende igen vil sige den dyre ende men eneste gang pengene har været godt givet ud gav 5000kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 261 Skrevet 8. Maj, 2020 Evigglad skrev, 1 time siden: Når så fik jeg selv mødt hende damm hun suger jo nærmest livet ud af en og tror et øje skal have en forlænget weekend men skal helt sikkert mødes med hende igen vil sige den dyre ende men eneste gang pengene har været godt givet ud gav 5000kr Det lyder da som årets scoop du lige gjorde der, kun 5000 alligevel, tænker en pige som hende mindst ville have 7000 efter at have set det link og beskrivelse du gav 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg