Hop til indhold
Evigglad

SlikXxxConture

Recommended Posts

Jamen gerne, jeg har da igennem mine knap 50 år gjort mange erfaringer, gode såvel som dårlige.

Det er jo hvad du spørger om, om nogen har gode eller dårlige erfaringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evigglad skrev, for 5 timer siden:

hmm det må du uddybe

Han mener du sgu må oppe dig, og komme ind i kampen. Lever gerne mere end en den absolutte minimum indsats, hvis du vil have svar på et spørgsmål.

F.eks. at inkludere et link til dem/den du søger gode/dårlige erfaringer om

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når  så fik jeg selv mødt hende damm hun suger jo nærmest livet ud af en og tror et øje skal have en forlænget weekend men skal helt sikkert mødes med hende igen vil sige den dyre ende men eneste gang pengene har været godt givet ud gav 5000kr 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evigglad skrev, 1 time siden:

Når  så fik jeg selv mødt hende damm hun suger jo nærmest livet ud af en og tror et øje skal have en forlænget weekend men skal helt sikkert mødes med hende igen vil sige den dyre ende men eneste gang pengene har været godt givet ud gav 5000kr 

Det lyder da som årets scoop du lige gjorde der, kun 5000 alligevel, tænker en pige som hende mindst ville have 7000 efter at have set det link og beskrivelse du gav 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...