Hop til indhold

SlikXxxConture

Featured Replies

Skrevet
  • Author
mester4u skrev, for 5 timer siden:

Det tænker jeg da at de fleste har.

hmm det må du uddybe

Skrevet

Jamen gerne, jeg har da igennem mine knap 50 år gjort mange erfaringer, gode såvel som dårlige.

Det er jo hvad du spørger om, om nogen har gode eller dårlige erfaringer.

Skrevet
Evigglad skrev, for 5 timer siden:

hmm det må du uddybe

Han mener du sgu må oppe dig, og komme ind i kampen. Lever gerne mere end en den absolutte minimum indsats, hvis du vil have svar på et spørgsmål.

F.eks. at inkludere et link til dem/den du søger gode/dårlige erfaringer om

Skrevet
  • Author

Kan ikk finde ud af det link der sker heller ikk noget  når jeg trykker på de der link

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Når  så fik jeg selv mødt hende damm hun suger jo nærmest livet ud af en og tror et øje skal have en forlænget weekend men skal helt sikkert mødes med hende igen vil sige den dyre ende men eneste gang pengene har været godt givet ud gav 5000kr 

Skrevet
Evigglad skrev, 1 time siden:

Når  så fik jeg selv mødt hende damm hun suger jo nærmest livet ud af en og tror et øje skal have en forlænget weekend men skal helt sikkert mødes med hende igen vil sige den dyre ende men eneste gang pengene har været godt givet ud gav 5000kr 

Det lyder da som årets scoop du lige gjorde der, kun 5000 alligevel, tænker en pige som hende mindst ville have 7000 efter at have set det link og beskrivelse du gav 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.