Hop til indhold

En Lortesag

Featured Replies

Skrevet

Københavns Kommune har fået en rigtig lortesag, det oplyser vicedirektør Jon Pape til EB. Hidtil har de fleste offentlige toiletter været lukkede på grund af corona, men nu hvor folk igen er begyndt at komme ud i parker er folk begyndt at skide i buskene, så nu er man  også klar over at man har været for langsomme med at få flere lukket op igen, folk kan ikke blive ved med at klemme ballerne sammen.

Skrevet
Final Cut skrev, for 27 minutter siden:

Københavns Kommune har fået en rigtig lortesag, det oplyser vicedirektør Jon Pape til EB. Hidtil har de fleste offentlige toiletter været lukkede på grund af corona, men nu hvor folk igen er begyndt at komme ud i parker er folk begyndt at skide i buskene, så nu er man  også klar over at man har været for langsomme med at få flere lukket op igen, folk kan ikke blive ved med at klemme ballerne sammen.

Lidt ala en Lydløs "Distortion Nr. Two."

Skrevet
Final Cut skrev, for 3 timer siden:

men nu hvor folk igen er begyndt at komme ud i parker er folk begyndt at skide i buskene

Jeg troede der stod noget andet :lol:

Skrevet
underdog40 skrev, 1 time siden:

Jeg troede der stod noget andet :lol:

Det troede jeg også  først, og kom til at tænke på manden der havde skidt i bukserne, og som sagde,  det jævner sig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.