Guest Final Cut Skrevet 25. April, 2020 Københavns Kommune har fået en rigtig lortesag, det oplyser vicedirektør Jon Pape til EB. Hidtil har de fleste offentlige toiletter været lukkede på grund af corona, men nu hvor folk igen er begyndt at komme ud i parker er folk begyndt at skide i buskene, så nu er man også klar over at man har været for langsomme med at få flere lukket op igen, folk kan ikke blive ved med at klemme ballerne sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 25. April, 2020 Final Cut skrev, for 27 minutter siden: Københavns Kommune har fået en rigtig lortesag, det oplyser vicedirektør Jon Pape til EB. Hidtil har de fleste offentlige toiletter været lukkede på grund af corona, men nu hvor folk igen er begyndt at komme ud i parker er folk begyndt at skide i buskene, så nu er man også klar over at man har været for langsomme med at få flere lukket op igen, folk kan ikke blive ved med at klemme ballerne sammen. Lidt ala en Lydløs "Distortion Nr. Two." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 25. April, 2020 Final Cut skrev, for 3 timer siden: men nu hvor folk igen er begyndt at komme ud i parker er folk begyndt at skide i buskene Jeg troede der stod noget andet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 25. April, 2020 underdog40 skrev, 1 time siden: Jeg troede der stod noget andet Det troede jeg også først, og kom til at tænke på manden der havde skidt i bukserne, og som sagde, det jævner sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg