Hop til indhold
HG Wells

Godt bolle motel i Aalborg

Recommended Posts

Hey you guys (m/k)

Er der et godt bollemotel/hotel i Aalborg området? Jeg har en fræk affære med en kvinde deroppe, men hun har nogle gange sin roomie hjemme... så et alternativ ville være godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Alle  hotel værelser  er  gode  til  en fræk  affære.  Hvilken  type af  hotel  leder  du  efter? Pris, service, beliggenhed ect? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Motel Europa 625kr incl morgenmad -  dette ligger dog lidt udenfor Aalborg, meget diskret - og efter den frække leg, koster dagensmiddag 75 kr 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 7 timer siden:

Alle  hotel værelser  er  gode  til  en fræk  affære.  Hvilken  type af  hotel  leder  du  efter? Pris, service, beliggenhed ect? 

Jeg er primært ude efter diskretion, gerne billigt, og da jeg har bil er beliggenheden ikke så vigtig så længe det ikke er alt for langt fra Aalborg. 

De anbefalende steder lyder super spændende, dem kaster jeg mig fluks over. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
HG Wells skrev, for 8 minutter siden:

Jeg er primært ude efter diskretion, gerne billigt, og da jeg har bil er beliggenheden ikke så vigtig så længe det ikke er alt for langt fra Aalborg. 

De anbefalende steder lyder super spændende, dem kaster jeg mig fluks over. 

Hvis  du  går  efter  et  diskret  sted,  ville  jeg  styre pænt  udenom  motellet i støvring og motel Europa. Der  er  alt  for  mange  gp'er  som  bruger  disse  2 steder. 

Hvis  jeg  var  jer, ville  jeg  lave  en  søgning  på  hotels. eller  booking.  og  finde  et  fint  billigt  hotel. 

God  fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Niceboner

Du kan roligt vælge Motel Europa. Det med, at der er mange GP'er er noget vrøvl. De bruger motellet i Støvring :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter26

Er der andre steder i kan anbefale? Skulle have mødtes med en i dag, hun sendte et link men linket virker ikke og har spurgt hvad stedet hedder men hun svare ikke nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Niceboner
Peter26 skrev, for 3 timer siden:

Er der andre steder i kan anbefale? Skulle have mødtes med en i dag, hun sendte et link men linket virker ikke og har spurgt hvad stedet hedder men hun svare ikke nu.

https://gavlhuset.dk/motel

Kan også varmt anbefales, men det ligger ca 40 km syd for Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
allo-allo skrev, for 7 timer siden:

Har du tjekket AirBnB. Der er meget at vælge mellem til priser fra 2-300. Tjek HER

<tin foil hat>

Husk historik på AirBnB konto. Sjovt når konen ser det når familieturen skal planlægges...

</tin foil hat>

Skjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 19 timer siden:

Can Inn’s værelset er måske ikke de bedste...

Del dette indlæg

Link til indlæg
TordenSkjold skrev, for 2 timer siden:

<tin foil hat>

Husk historik på AirBnB konto. Sjovt når konen ser det når familieturen skal planlægges...

</tin foil hat>

Skjold.

Man kan vel have flere konti?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter26
Liderbukken skrev, for 7 timer siden:

Er der ikke nogle af de her selvbetjeningshoteller i Nordjylland? Dem, hvor man får adgang til værelset med en dørkode. 

Jeg er lige kommet hjem fra sådan et, eller det var ikke hotel men i en stor lejlighed var der 3 værelser med dørkode til at tage nøglen og komme ind i lejligheden og det værelse man nu har bestilt. Fik dejligt knald med hende

Aalborg City Rooms hedder det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...