Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været ved hende for lidt over et år siden. Hun masserer ganske fint. Dengang kunne hun godt tage rimeligt godt ved. HJ skal du nok få der, men jeg tror ikke du skal sætte næsen op efter b2b hos hende … 
Jeg vil til enhver tid vælge hende frem for Jasmin hvis man lægger bare den mindste smule vægt på massagen og pigens personlighed. Jasmin vil de fleste nok mene er kønnere men Rita har en langt bedre personlighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende søndagen før det hele åbnede igen.

Hvis det er en reel, hård thaimassage, du ønsker, skal du finde en anden. Hun kommer godt nok rundt om det hele, men tager slet ikke fat - heller ikke, når man beder hende om det. Hun giver afslapningsmassage, som hun siger.

Hendes HJ kender jeg ikke, men hun går ikke længere end det, kunne jeg høre på hendes svar i telefonen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Igen, det handler om kemi... ;)

Hvad pigerne ikke tilbyder og hvad de tilbyder afhænger utrolig meget af kemien mellem dig og pigen. 

Og selvfølgelig også størrelsen på din pung :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Møgsvinet... Tak for rådet, jeg lægger vejen forbi. Tror jeg vil prøve hende her idag   https://annoncelight.dk/showad/292854 fordi Rita8600 først har tider efter kl 13, og det passer dårligt i tidsplanen for idag.
Hvor annoncerer hende Jasmin du nævner? Er det også Silkeborg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 4 timer siden:

@Møgsvinet... Tak for rådet, jeg lægger vejen forbi. Tror jeg vil prøve hende her idag https://annoncelight.dk/showad/292854 fordi Rita8600 først har tider efter kl 13, og det passer dårligt i tidsplanen for idag.
Hvor annoncerer hende Jasmin du nævner? Er det også Silkeborg?

Du må lige smide en anmeldelse af Vicky hvis du kommer forbi hende. Hvis det er hende jeg tror så er hun ret chubby i det … 

Jasmin har slettet sin gamle annonce og skiftet 'kunstnernavn' og hedder nu Linda … Hun har fået lidt mere på menuen, men hendes priser er fuldstændigt blæste. 1.900,- for en time UDEN sex …  Det mest positive er da at hun ikke længere laver falsk markedsføring ved at kalde sig Silkeborgs smukkeste thai … 

Linda: https://annoncelight.dk/showad/295867

@Tene Jeg mener Rita er omkring de 40. Jeg er ikke helt sikker på hvor hun holder til, men jeg mener det er i Gødvad. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, den 27.4.2020 at 17:24:

Igen, det handler om kemi... ;)

Hvad pigerne ikke tilbyder og hvad de tilbyder afhænger utrolig meget af kemien mellem dig og pigen. 

Og selvfølgelig også størrelsen på din pung :rolleyes:

Javist. Det hænder dog, at man vågner som Jeppe i baronens seng. Det sker, når man må konstatere, at pigen har bestemt sig for, hvad hun vil, og hvad hun ikke vil - uanset om pungen indeholde mønt eller sten.

Og sådan er det med Rita!

Del dette indlæg

Link til indlæg
oros skrev, for 1 time siden:

Javist. Det hænder dog, at man vågner som Jeppe i baronens seng. Det sker, når man må konstatere, at pigen har bestemt sig for, hvad hun vil, og hvad hun ikke vil - uanset om pungen indeholde mønt eller sten.

Og sådan er det med Rita!

Igen, som @Mastager skriver, det handler meget om kemi. Hun har bestemt sig for en ting ved dig. Det kan være hun bestemmer sig for noget andet med en anden. Nogle gange kan grænserne også rykke sig med tiden hvis de får tillid til en. Jeg vil dog medgive dig at Rita er en af de mere bestemte thaier der er i byen - det var hun i hvert fald før hun startede op i privaten. Jeg har tidligere hørt hende bede kunder om at skride ud af butikken fordi de ved ankomsten har spurgt om noget der ikke behagede hende …  :lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 55 minutter siden:

Igen, som @Mastager skriver, det handler meget om kemi. Hun har bestemt sig for en ting ved dig. Det kan være hun bestemmer sig for noget andet med en anden. Nogle gange kan grænserne også rykke sig med tiden hvis de får tillid til en. Jeg vil dog medgive dig at Rita er en af de mere bestemte thaier der er i byen - det var hun i hvert fald før hun startede op i privaten. Jeg har tidligere hørt hende bede kunder om at skride ud af butikken fordi de ved ankomsten har spurgt om noget der ikke behagede hende …  :lol::lol:

Det har hun taget med sig hjem i privaten, skal jeg hilse og sige. En "telefonisk bejler" fik svar på tiltale, overhørte jeg. Personligt vil jeg ikke bruge energi på at ændre den indstilling.

Det har jeg nu stor respekt for. Det er, som det skal være.

Til gengæld er hendes "afslapningsmassage" ikke noget at skrive hjem om. Det kommer jeg ikke efter igen. Omvendt er hun et dejligt mennske at være sammen med. Vi havde en snak om livets genvordigheder undervejs, og det er bestemt ikke muligt med enhver thai-kvinde.

Jeg har en grøn thai-kvinde, der masserer mig på ugentlig basis for små penge. Jeg tør ikke tænke på sex, når jeg besøger hende. Uha!!

Nej. Jeg bliver hjemme. :)

Det blev et radikalt svar: på den ene side, på den anden side, hvad skal vi mene, tjae... bum bum.. (Nej, nu gik der Thailand i den igen! :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
oros skrev, for 30 minutter siden:

Det blev et radikalt svar: på den ene side, på den anden side, hvad skal vi mene, tjae... bum bum.. (Nej, nu gik der Thailand i den igen! :roll:

Up to you, som de siger ... :lol::lol:

Hun er ganske sød og godt selskab, men der findes helt klart bedre steder hvis man går efter massagen … men går man efter et lidt dyrt HJ så er det trods alt nok hende jeg vil vælge af de tre steder der reklamerer med det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 25 minutter siden:

Up to you, som de siger ... :lol::lol:

Hun er ganske sød og godt selskab, men der findes helt klart bedre steder hvis man går efter massagen … men går man efter et lidt dyrt HJ så er det trods alt nok hende jeg vil vælge af de tre steder der reklamerer med det. 

Fint nok. "Min" thai masserer, til jeg siger stop. Til gengæld er tilkøb ikke muligt. 

Med min bedste vilje kan jeg ikke anbefale Rita. Jeg kommer ikke for at hyggesnakke om Livets gang i Lidenlund. Massagen er langt under middel, så.... 

Nej, jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
oros skrev, 1 time siden:

Fint nok. "Min" thai masserer, til jeg siger stop. Til gengæld er tilkøb ikke muligt. 

Med min bedste vilje kan jeg ikke anbefale Rita. Jeg kommer ikke for at hyggesnakke om Livets gang i Lidenlund. Massagen er langt under middel, så.... 

Nej, jeg kommer ikke igen.

Konklusionen må være at det står ekstremt sløjt til i Silkeborg hvis man søger massage med happy ending … 

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Konklusionen må være at det står ekstremt sløjt til i Silkeborg hvis man søger massage med happy ending … 

Så må vi fluekneppe: Jeg konkluderer, at jeg ikke besøger Rita igen. Den udtalelse skal du ikke tage til indtægt for, at vi er enige om, hvordan situationen iøvrigt ser ud i Silkeborg.

Jeg har helt præcis ikke besøgt andre. Så det...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, det ser ud til at Rita mangler penge … Hun er i hvert fald også begyndt at tilbyde b2b og tantramassage … og det er nærmest et røverkøb. Jeg vil i hvert fald føle mig røvet hvis jeg gav 2.000,- for sådan en tur uden at måtte stikke svinet i hende og kneppe hende godt og grundigt i mere end en time …  Og det 'bedste' af det hele er at jeg er ret sikker på at det stod til 1.200,- for en time i eftermiddags … 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Besøgende skrev, for 3 minutter siden:

Tænker der sælges guld i Silkeborg når man kigger på de priser der reklameres med. Det må godt nok være godt.

https://annoncelight.dk/showad/293230

https://annoncelight.dk/showad/295867

Jeg er alvorligt bange for at priserne er sat efter sædvanlig thailogik. Der er ikke ret mange kunder i butikken og der skal tjenes flere penge, så man sætter naturligvis prisen op så man tjener flere penge på de kunder der kommer … deres logik tager så ikke hensyn til at der kommer færre kunder når prisen bliver sat op. 

Det er helt blæst med de priser de holder sig og efter min mening er der ingen af dem der er bare i nærheden af at være de priser værd - heller ikke hvis det var med fuldpakke med alt hvad hjertet begærer. 
Det kan godt ske der ikke er meget konkurrence i Silkeborg men når man kan få fuldpakke i både Randers, Aarhus og Vejle til 1.000,- så vælger 99,9% af alle sgu at tage til en af de byer og få noget der både er bedre og billigere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 9 timer siden:

Jeg er alvorligt bange for at priserne er sat efter sædvanlig thailogik. Der er ikke ret mange kunder i butikken og der skal tjenes flere penge, så man sætter naturligvis prisen op så man tjener flere penge på de kunder der kommer … deres logik tager så ikke hensyn til at der kommer færre kunder når prisen bliver sat op. 

Det er helt blæst med de priser de holder sig og efter min mening er der ingen af dem der er bare i nærheden af at være de priser værd - heller ikke hvis det var med fuldpakke med alt hvad hjertet begærer. 
Det kan godt ske der ikke er meget konkurrence i Silkeborg men når man kan få fuldpakke i både Randers, Aarhus og Vejle til 1.000,- så vælger 99,9% af alle sgu at tage til en af de byer og få noget der både er bedre og billigere.

helt enig mht thailogikken omkring prissætning :) 

normalen er 300 kr for HJ og 300kr 1 times massage - 600 kr for en time  :) 

men mange gange får man jo rabat til 500 kr for det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 1.5.2020 at 12:42:

Du må lige smide en anmeldelse af Vicky hvis du kommer forbi hende. Hvis det er hende jeg tror så er hun ret chubby i det … 

Jasmin har slettet sin gamle annonce og skiftet 'kunstnernavn' og hedder nu Linda … Hun har fået lidt mere på menuen, men hendes priser er fuldstændigt blæste. 1.900,- for en time UDEN sex …  Det mest positive er da at hun ikke længere laver falsk markedsføring ved at kalde sig Silkeborgs smukkeste thai … 

Linda: https://annoncelight.dk/showad/295867

@Tene Jeg mener Rita er omkring de 40. Jeg er ikke helt sikker på hvor hun holder til, men jeg mener det er i Gødvad. 

@møgsvinet. Jeg kom omkring Vicky. Jeg vil ikke kalde hende choppy... nærmere lidt curvy, men flot og ret store bryster. Jeg fik bare massage og hj til 500. Det var ok massage, ikke fantastisk men acceptabelt niveau massage. Jeg foretrækker at få en god massage, og vælger sjældent fuldpakke. Fokus for mig er i første omgang en god massage og så nyder jeg at slutte af med enten hj eller spansk. Hende her var vel 6 eller 7 på 10 skalaen. Sød pige. Jeg synes at det er det er svært svært at finde de piger som både giver en rigtig god professionel massage, og som samtidig vil give afslutning uden at det bare er en turbo-spiller. Nogen bud i det midtjyske på det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 12 timer siden:

@møgsvinet. Jeg kom omkring Vicky. Jeg vil ikke kalde hende choppy... nærmere lidt curvy, men flot og ret store bryster. Jeg fik bare massage og hj til 500. Det var ok massage, ikke fantastisk men acceptabelt niveau massage. Jeg foretrækker at få en god massage, og vælger sjældent fuldpakke. Fokus for mig er i første omgang en god massage og så nyder jeg at slutte af med enten hj eller spansk. Hende her var vel 6 eller 7 på 10 skalaen. Sød pige. Jeg synes at det er det er svært svært at finde de piger som både giver en rigtig god professionel massage, og som samtidig vil give afslutning uden at det bare er en turbo-spiller. Nogen bud i det midtjyske på det?

Men hvem er Vicky?

Tak :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 22 timer siden:

https://annoncelight.dk/profile/Thaisexy 

https://annoncelight.dk/showad/277917

Hende har jeg gode erfaringer med.

Redigeret af oros
Link tilføjet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...