DaJe8000 102 Skrevet 23. April, 2020 Hej, er der nogen der har besøgt Sonia? https://annoncelight.dk/showad/295545 Billederne er fra en model der kaldte sig Eva Fetish. Modellen har dog ikke lavet noget længe, så det kunne jo måske være at hun er blevet prostitueret. Men er der nogen der har været forbi hende,bog kan sige ja eller nej? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Migmig 12 Skrevet 24. April, 2020 (edited) Jeg vil næsten garantere at du møder Roxi/Roxana. Der har tidligere være billeder af Roxi/Roxana på den profil du linker til. Så tror det er et forsøg på at få flere kunder, på flere annoncer. Men det er ren gætteri fra min side af, dog baseret på tidligere observationer. Tilføjelse: Dermed skal det siges at jeg for nogle år siden har besøgt Roxi/Roxana af flere omgange. Hun er en pige med lidt former og nogle rigtig store bryster. Generelt en ret god oplevelse, da jeg sjældent besøger GP'er mere end én gang, især de udenlandske eller hvis det har været et rigtig godt besøg. Redigeret 24. April, 2020 af Migmig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 26. April, 2020 DaJe8000 skrev, den 23.4.2020 at 21:13: Sexy bustur Sonia Bustur eller busty? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaJe8000 102 Skrevet 27. April, 2020 Migmig skrev, den 24.4.2020 at 17:25: Jeg vil næsten garantere at du møder Roxi/Roxana. Tak for informationen. Jeg kunne godt forestille mig at det var den samme person bag annoncerne. Jeg må tage og give hende et besøg! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg