Guest Havnebumsen Skrevet 23. April, 2020 Dem kan man kun have den største respekt for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 23. April, 2020 Havnebumsen skrev, for 1 time siden: Dem kan man kun have den største respekt for Nogle er mere udsatte end andre ......................... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 24. April, 2020 Det sjovt jeg er med på at lægerne og andet syghus personale er helt men det er lastbilchaufførerne jo os bare ikke tit de bliver nævnt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 29. April, 2020 Havnebumsen skrev, den 23.4.2020 at 16:36: Dem kan man kun have den største respekt for Jeg vil på ingen måde nedgøre dem. men der er vel også det de er uddannet og ansat til. Min respekt ligger hos alle dem man ikke høre om, som arbejder imens vi andre sover. Tilmed til en løn som ligger langt under lægernes. Rengøringsfolket. Og nej det er ikke mig selv, jeg er kok. og ja nu er det jeres tur til at svine mig til. men den havde jeg set komme, efter mit svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 29. April, 2020 Knægten skrev, den 24.4.2020 at 03:28: Det sjovt jeg er med på at lægerne og andet syghus personale er helt men det er lastbilchaufførerne jo os bare ikke tit de bliver nævnt Hvorfor er de helte? Fylder de ikke bare op ude på vejene? Og kører som død og helvede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 29. April, 2020 Æ´Synderjyde skrev, for 1 minut siden: Hvorfor er de helte? Fylder de ikke bare op ude på vejene? Og kører som død og helvede. Hvordan havde du ellers regnet med at supermarkeder syghuse stort set alt havde fået deres varer Alt det du og andre køber har været på en lastbil inden det kommer på hylderne Men ja de fylder men det sjovt og set hvor få ulykker og hvor lidt kø der har været forbi de fleste personbiler har holdt stille 40 % lavere trafik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg