Hop til indhold
Clitfriend

Fantasi om nemtøs

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Dejlig  og  fræk  video,  når  der  nu  er  4 mandehænder  ville  jeg  foretrække  flere berøringer og  stillings skift.

Fuck  jeg  savner  at  lege med  2 mænd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aarhus62
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Dejlig  og  fræk  video,  når  der  nu  er  4 mandehænder  ville  jeg  foretrække  flere berøringer og  stillings skift.

Har du aldrig optaget en fræk video, den ville være et hit her inde :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
aarhus62 skrev, for 5 minutter siden:

Har du aldrig optaget en fræk video, den ville være et hit her inde :-)

Mest  billeder..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aarhus62
Nemtøs skrev, for 24 minutter siden:

Mest  billeder..

Er det ikke nogen du vil / Må dele - vi er mange mænd, der gerne vil se flere billeder af din lækre krop :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
aarhus62 skrev, for 11 minutter siden:

Er det ikke nogen du vil / Må dele - vi er mange mænd, der gerne vil se flere billeder af din lækre krop :-)

Hvis  man  vil  se  min  krop  foregår  det  irl  :-)

Har  vist  rigtig  mange  billeder af  mig  selv  tidligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aarhus62
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Hvis  man  vil  se  min  krop  foregår  det  irl  :-)

Har  vist  rigtig  mange  billeder af  mig  selv  tidligere.

Håber vi snart kan ses, så snart som muligt :-)  når det er sikkert og tilladt igen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Don T skrev, 1 time siden:

Jeg må indrømme jeg har flere @Nemtøs fantasier. En af dem ser sådan ud :ph34r:

1D744964-5543-4F7A-BFFE-65B85B508067.gif

Har  en  enkelt  gang  prøvet  bukkake  med  deltagelse  af  9 mænd  - mega  frækt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Har  en  enkelt  gang  prøvet  bukkake  med  deltagelse  af  9 mænd  - mega  frækt 

Håber du har lyst igen hvis chancen/muligheden byder sig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Så samler vi MINIMUM 10 mænd næste gang.. ;) :P :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Don T skrev, for 4 minutter siden:

Håber du har lyst igen hvis chancen/muligheden byder sig ;)

Som  du  allerede  ved  har  jeg  helt  droppet  ideen  med  set-up  med  flere  deltagere.  Der  er  simpelthen  for  mange  useriøse. Lysten til  leg  er  der  stadig,  men  gider  ikke  flere  mænd  der  springer  fra  eller  udebliver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Som  du  allerede  ved  har  jeg  helt  droppet  ideen  med  set-up  med  flere  deltagere.  Der  er  simpelthen  for  mange  useriøse. Lysten til  leg  er  der  stadig,  men  gider  ikke  flere  mænd  der  springer  fra  eller  udebliver. 

Hvis @Varmemesterog jeg kan finde 8 (eller flere) friske fyre, kunne du så være interesseret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 23.4.2020 at 06:33:

Kære @nemtøs. Jeg kunne gramse (undskyld, berøre) din krop i mere end en time, før pikken behøvede at komme i fokus. Det er måske for kedeligt for dig, jeg ved det ikke. Men dine bryster og former - og dit sprog her i forummet - er bare SÅ turn on. Lækker med lækker på. Er så spændt på din mund og ansigt. Vil så gerne møde dig IRL.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Clitfriend skrev, for 4 minutter siden:

Kære @nemtøs. Jeg kunne gramse (undskyld, berøre) din krop i mere end en time, før pikken behøvede at komme i fokus. Det er måske for kedeligt for dig, jeg ved det ikke. Men dine bryster og former - og dit sprog her i forummet - er bare SÅ turn on. Lækker med lækker på. Er så spændt på din mund og ansigt. Vil så gerne møde dig IRL.

Jeg elsker  berøringer, gramseri så  det  vil  aldrig  blive  kedeligt  for  mig. 

Mine  læber  er  fyldige  og jeg er  udstyret  med  et  almindeligt  kønt ansigt.  Mange skyder  mig  5-6 år yngre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 52 minutter siden:

Jeg elsker  berøringer, gramseri så  det  vil  aldrig  blive  kedeligt  for  mig. 

Mine  læber  er  fyldige  og jeg er  udstyret  med  et  almindeligt  kønt ansigt.  Mange skyder  mig  5-6 år yngre.

Kære @nemtøs. Det lyder skønt. Din alder er nu kun en fordel. Jeg er selv 51. Er der ikke mulighed for en samtale med dig i disse ‘Coronatider’. Ja, du yder jo ikke ‘telefonsex’, men en samtale i mobil, hvor vi aftaler og afstemmer i relation til et fremtidigt møde. Naturligvis mod ordentlig betaling? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Clitfriend skrev, for 8 minutter siden:

Kære @nemtøs. Det lyder skønt. Din alder er nu kun en fordel. Jeg er selv 51. Er der ikke mulighed for en samtale med dig i disse ‘Coronatider’. Ja, du yder jo ikke ‘telefonsex’, men en samtale i mobil, hvor vi aftaler og afstemmer i relation til et fremtidigt møde. Naturligvis mod ordentlig betaling? 

Du  er  meget  velkommen  til  at  sende mig  en  pb  i første omgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denanonyme skrev, for 5 minutter siden:

Hvad skal der til for at komme i kontakt med @Nemtøs

Tænker at du sender hende en pb, hun plejer at være sød til at svare. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...