Hop til indhold

Lisa eller Sweet Cherry Vejle

Featured Replies

Skrevet

Da jeg snart skal en tur til Vejle, tænkte jeg at jeg vil besøge en sød dame. Men er i tvivl om jeg skal besøge Lisa eller Sweet Cherry. Hvem vil i vælge af de 2?

Skrevet

Det er ganske enkelt at vælge for dig.

du har så vidt jeg kan se ikke et valg. Cherry er vist ikke tilbage på endnu. Det er Lisa og hun er bestemt et besøg værd :P

Redigeret af Thormod66

Skrevet

Var igår nede og besøge Lisa. Som flere herinde har hun taget noget på i forhold til hendes billeder. Kunne ikke kende hende da jeg så hende, så spurgte om hun var Lisa (hvilke hun sagde hun var) hun var rimeligt kraftig og hvis jeg havde set foto af hende idag, villejeg ikke vælge hende. MEN - hvor er hun dejlig, rigtig god til at pirre og dejlig at være sammen med, hun pirrer under hele massage delen og når hun går igang med at give Bj er det rent nydelse,. Efter noget tid ligger hun sig op, så jeg også kan sikke,  hvilke er en nydelse,, som efter lang tid ender i sex. Virkelig en dejlig oplevelse. Men er træt af at billederne af hende ikke er opdateret 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.