Hop til indhold

Recommended Posts

Hobbes skrev, for 10 minutter siden:

Hey!

Er der nogen der kan berette lidt om pigen her? Hører hun stadig til i Århus? Hvordan er massage og sex? Pris og er billeder rigtige?

Jeg stødte på hendes annonce tidligere i dag, men hæftede mig ikke rigtigt ved den, så ved ikke hvor hun er. Men søg på AnnonceLighet under Lucy thai under Jylland/Østjylland eller Århus, så finder du hende! Held og lykke. Nå, det tog 30 sekunder at finde hende. https://annoncelight.dk/showad/267918 Værs'go'! :-) 

Redigeret af Who

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hobbes skrev, for 7 minutter siden:

Men du har ikke ret meget at berette om hende...

Nej, har aldrig været der. Hopper videre, når jeg ser hende, da jeg synes, hun ser ud til at være liiige lovligt spinkel til min smag! De må gerne have sul på kroppen. Ikke for lidt og ikke for meget, hvis du forstår!?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for 4 - 5 måneder siden i Bording. Hun er en lille, spinkel Thai-pige på under 160 cm med store bryster, formentlig silicone. Jeg tænder på hofter og lår, men det var der desværre ikke meget af. Til gengæld har hun et smukt ansigt og smukt hår. Jeg bad om B2B massage afsluttet med sex, og det fik jeg, men jeg tvivler på, om hun har lært noget som helst om massage. Det virkede dybt amatøragtigt. En underlig, flad oplevelse. Tror egentlig, hun er seriøs nok og vil det godt, men det virkede ikke rigtigt med mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende for LAAAANG tid siden ( 1 år + ) Da var hun i Skive, Vejle, Aarhus, Bording og sikkert steder jeg ikke kender til.

Nå men hun er såmænd køn, sød og rar og har  en ( for mig ) skøn krop med store flotte ( hjulpne) bryster, men godt lavede :P

Desværre gik der lidt for meget forretning i det men indtil det var hun en skøn oplevelse.  Jeg overvejer faktisk om jeg skal forbi hende igen snart og give det en ny chance. 

Det er sex'en hun leverer, IKKE massagen, men det er vel fint nok for mig også :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...