zukker 74 Skrevet 21. April, 2020 Har i en syret favorit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Larsebro Skrevet 22. April, 2020 Tool - Third eye Pink Floyd - Echoes The Doors - The End Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spritsaillateen 150 Skrevet 22. April, 2020 (edited) Redigeret 22. April, 2020 af spritsaillateen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 200 Skrevet 22. April, 2020 Achim Reichel / A.R. & Machines - Die grüne Reise / The Green Journey fra 1971 ... https://www.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_lr1TJpq1z-3TCORH8Ebim9mFGpi_TnCkk Psychedelic rock / Krautrock på et seriøst plan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 23. April, 2020 Syret musik? For mig er favoritten over alle: After Bathing at Baxter's med Jefferson Airplane Et fantastisk helstøbt album lavet af en flok syrehoveder, det udkom i '67, den sommer hele vesten eksploderede i syre og kærlighed. Håber at hele albummet kommer med, det skal lyttes i sin helhed. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 24. April, 2020 Grateful Dead var ret syrede https://m.youtube.com/watch?v=mzvk0fWtCs0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 24. April, 2020 Her er to der på en måde inkarnerer San Francisco i 1967. Country & the Fish og Og alle os gamle syrehoveder ved hvem Grace er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 7. Januar, 2021 Lidt syret musik jeg hører for tiden. Baby Woodrose, opkaldt efter en euforiserende plante fra Hawaii. You got the right to get high. Og hvad hvis man var en mælkebøtte der blev pustet til af en af de fantastiske piger jeg har mødt i denne verden, eller bare et stykke tyggegummi i hendes mund. De hurtige, flygtige møder sætter også spor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 27. Marts, 2021 Så var der lige en sød pige jeg kom til at tænke på den anden dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 26. Juni, 2021 Inspireret af en anden tråd på siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Catsuit Skrevet 23. April, 2022 (edited) Redigeret 23. April, 2022 af Catsuit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 28. Maj, 2022 Et nummer jeg bare ikke kan få ud af høretelefonerne: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg