Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Hun er først begyndt at arbejde idag, efter corona pause. 
Jeg besøgte hende før, og kan varmt anbefale hende. Smuk uden silikone osv. 
Skrev en anmeldelse af besøget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Hun er først begyndt at arbejde idag, efter corona pause. 
Jeg besøgte hende før, og kan varmt anbefale hende. Smuk uden silikone osv. 
Skrev en anmeldelse af besøget

Jeps og din anmeldelse er læst tænkte om der var flere der havde været der.

Men kan godt se det er nok lidt hurtigt efter åbning.

Er det diskret og komme på besøg.

Tænker om man skal stå udenfor og vente på der bliver åbnet ved et sted der åbentlys er sexbutik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dickens skrev, for 9 minutter siden:

Jeps og din anmeldelse er læst tænkte om der var flere der havde været der.

Men kan godt se det er nok lidt hurtigt efter åbning.

Er det diskret og komme på besøg.

Tænker om man skal stå udenfor og vente på der bliver åbnet ved et sted der åbentlys er sexbutik.

Stedet er en bolig/kontor bygning i indre by. Du får en dørkode af hende, når de er fremme. Det er temmelig diskret. Jeg mødte ingen mennesker da jeg besøgte hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Stedet er en bolig/kontor bygning i indre by. Du får en dørkode af hende, når de er fremme. Det er temmelig diskret. Jeg mødte ingen mennesker da jeg besøgte hende. 

Super.

Så må hun da have et visit snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dickens skrev, for 19 timer siden:

Nogen der har været hos hende for nyligt?

https://annoncelight.dk/showad/290284

Jeg besøgte Cherry mandag eftermiddag for første gang. Wow en dejlig pige! Sød, imødekommende, smuk og veldrejet! Billeder passer totalt! Det blev en rigtigt god time med det hele - og det er meget lang tid siden, jeg har været SÅ glad ilåget og fyldt med energi, da jeg gik derfra. Har allerede aftalt genbesøg i næste uge! :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Who skrev, den 22.4.2020 at 16:58:

Jeg besøgte Cherry mandag eftermiddag for første gang. Wow en dejlig pige! Sød, imødekommende, smuk og veldrejet! Billeder passer totalt! Det blev en rigtigt god time med det hele - og det er meget lang tid siden, jeg har været SÅ glad ilåget og fyldt med energi, da jeg gik derfra. Har allerede aftalt genbesøg i næste uge! :-) 

Jeg var der sjovt nok osse i denne uge. Kan kun tilslutte mig "hyldesten" af hende. Smuk, sød, velskabt uden nogen "fejl" og det dejligste væsen i det hele taget. Vi nåede aldrig videre end til blow-facesitting og 69, så kom jeg i munden på hende. Wow! Hun kan - som de fleste thai'er - det der med kun tunge og læber. UFFF ! :-) :-)  Ingen kyssen, selvom vi gerne begge ville (skide corona!), men måske næste gang, hvis jeg kommer igen!? DET gør jeg!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...